نسخه چاپی

حداكثر دریافتی مدیران دولتی چقدر است؟

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه اخیر دولت درباره حقوق مدیران شركتی دولتی و شبه‌دولتی گفت: حداكثر دریافتی مقامات سیاسی 10 و سایر مدیران 18 میلیون تومان است و مصوبات شورای حقوق و دستمزد و سقف حقو‌ق‌ها همچنان پابرجاست.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که آیا براساس مصوبه اخیر هیأت دولت میزان سقف پرداختی حقوق مدیران شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی برداشته شده است یا خیر، اظهار داشت: خیر، همان مصوبات قبلی بود، یعنی براساس آنچه که در شورای حقوق دستمزد تصویب می‌شود همه آنها انجام می‌گیرد.

منتهی در یک برداشتی که صورت گرفته بود همانطور که می‌دانید حداکثر سقف در دو حد تعیین شد. یکی برای مدیران سیاسی و مقامات است که همه باید در حد 9 میلیون و کمتر از 10 میلیون تومان باشد منتهی برای سایر مدیران و مدیران شرکتی با توجه به این تعاریف این رقم تا حد 17 یا 18 میلیون در ماه تومان می‌رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: در تعبیری برخی از دستگاه‌هایی که شرکتی هستند آنها هم مشابه مقامات سیاسی تعریف شدند که این ابهام برداشته شد وگرنه همان سقف‌هایی که شورای حقوق و دستمزد بیان کرد و در ضوابط بودجه سال 96 قرار دارد همچنان همان سقف‌ها وجود دارد و مقامات سیاسی همه باید زیر 10 میلیون تومان دریافت کنند.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...