نسخه چاپی

حبیب الله كاسه ساز در گفتگو با نما تشریح كرد؛

دعا كنید از امتحان الهی سربلند بیرون بیایم

عکس خبري -دعا کنيد از امتحان الهي سربلند بيرون بيايم

حبیب الله كاسه ساز گفت: همه ما در محضر امتحان الهی قرار داریم و خداوند هر كسی را به نحوی امتحان می كند،یكی را مثل من اینگونه در بستر بیماری امتحان می كند كه حواست باشد كه به كجا می روی،انشاء الله كه همه سربلند از امتحان الهی بیرون بیاییم.

به گزارش نما،حبیب الله کاسه ساز از تهیه‌کنندگان باسابقه سینمای ایران که فیلم های متعددی را در ژانر سینمای دفاع مقدس تولید کرده است، از بهمن ماه سال گذشته از بیماری سرطان معده رنج می‌برد و در این مدت در حال درمان این بیماری است.فرصتی به دست آمد تا سری به این سینماگر کشور بزنیم.
کاسه ساز درباره آخرین روند درمان بیماری خود به خبرنگار نما گفت:الحمد الله وضعیت درمانم خوب است،تا کنون هم 2 عمل جراحی انجام داده ام،و مرحله شیمی درمانی را سپری می کنم که 3 جلسه آن را سپری کرده ام،از مردم می خواهم برای سلامتی تمامی بیمارن بالاخص این بنده حقیر دعا کنند.
فرزند حبیب الله کاسه ساز هم در خصوص روند درمان بیماری پدرش به خبرنگار نما گفت:از بهمن ماه سال گذشته که متوجه تومور بد خیم در معده پدر شدیم،به دستور پزشکان کل معده را خارج کردیم و بعد از آن هم بلافاصله شیمی درمانی را آغاز کردیم،اما پزشکان به جهت گسترش بیماری متاسفانه شیمی درمانی را متوقف کردنند و مجددا ایشان را تحت عمل جراحی قرار دادنند و 20 سانت از معده ایشان را بریدند.
وی در ادامه افزود:خدا رو شکر بر اساس گفته پزشکان معالج روند درمان پدر مطلوب است و ایشان هم از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که در برخی از اوقات حتی به ما روحیه می دهند، جا دارد اینجا از تمامی افراد اعم از مسئولین ،هنرمندان و مردم عزیز که در این چهار ماه سنگ تمام گذاشتند و جویای وضعیت سلامت پدر بودنند تشکر کنم.
پرویز شیخ طادی از کارگردانان سینمای کشور که به عیادت کاسه ساز آمده بود در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: در این مدت زمانی که آقای کاسه ساز را می شناسم واقعا یک حس برادری نسبت به هم داشته ایم و من یک محبت کاملا واقعی و حقیقی نسبت به ایشان داشته ام در این چند سال آقای کاسه ساز همیشه و در هر پستی که بوده اند اهل تدبیر و مبارزه بوده اند و یک صبوری و آرامشی همیشه در وجود ایشان تبلور یافته است.
این کارگردان سینمای کشور اظهار داشت: از ویژگی های کاری خاص کاسه ساز این است که ایشان در این مدت مسولیت خود با تمام گروهها رابطه حسنه و تعامل خوبی را برقرارمی کردنند.
در حال حاضر هم نزدیک به 6 ماه است که به خوبی با سرطان در حال مبارزه می باشند،ما همه چیز را به خدا می سپاریم و از مردم می خواهم که از صاحب شفا بخواهند تا برای ایشان دعا کنند و خداوند عالم به تمام بیماران شفا عنایت کند.
همچنین در این عیادت هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ونیز مدیران دوره‌های گذشته این انجمن به عیادت «حبیب الله کاسه ساز» که دورانی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را عهده‌دار بود، رفتند که در این دیدار ناصر شفق، محمدرضا شرف الدین، محمدحسین نیرومند و هاشم میرزاخانی حضور داشتند.
ناصر شفق از تهیه کنندگان سینمای کشور در گفتگو با خبرنگار نما تصریح کرد:واقعیت امر این است که آقای کاسه ساز یکی از فیلمسازان متعهد سینمای انقلاب و دفاع مقدس می باشند که به این گونه از ژانر سینمایی انقلاب و دفاع خدمات ویژه ای را داشته اند و آقای کاسه ساز یکی از جهادگران این عرصه بوده اند که بعد از انقلاب درنخستین جشنواره های فیلم و تئاتر حضوری فعال داشتند .
این تهیه کننده سینما افزود: ایشان بعد از مدیریت اینجانب ،مسولیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را در دست گرفتند که در این سالها منشا خدمات برجسته بودنند،فرصتی به دست آمد تا امروز به همراه جمی از دوستان قدیمی انجمن به عیادت آقای کاسه ساز بیاییم ،آرزوی بهبودی برای ایشان دارم.
گفتنی است که حبیب الله کاسه‌ساز بازی در فیلم‌هایی چون «پرواز در نهایت»(1369)، «هور در آتش»(1370)، «آخرین مرحله»(1374) و کارگردانی فیلم«کارناوال مرگ»(1387) را در کارنامه‌‎ هنری‌اش دارد. این هنرمند، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی نظیر «پرنده‎باز کوچک»(1380)، «او»(1382)، «پروانه‌ای در مه»(1384)، «اخراجی‌ها 1 و 2»(87 – 1385)، «نظام از راست»(1387)، «مأموریت تهران»(1389) و همچنین، مجموعه‌‎های«درچشم باد»(87 – 1382) و «فوق سری»(1393) را به عهده داشته است. وی به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، مدیر تدارکات و سرمایه‌گذار نیز سابقه‎ فعالیت دارد. از جمله سوابق اجرایی کاسه‌ساز، می‌توان به مدیریت تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت ارشاد، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هیأت‌مدیره‎ انجمن سینمای جوان ایران، عضویت در شورای عالی جوانان و عضویت در هیأت‌ مدیره‎ شهرک سینمایی دفاع مقدس، دبیری جشنواره فیلم پلیس واشاره کرد.

۱۳۹۶/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...