نسخه چاپی

جزئیات ربودن یوسف 3 ساله از سوی یك زن

زن میانسال كه كودك سه ساله را ربوده بود،شب گذشته كودك 3 ساله را تحویل كلانتری 128 تهران نو داد.

به گزارش نما به نقل از میزان: زن میانسال که کودک سه ساله را ربوده بود،شب گذشته کودک 3 ساله را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد.

روز 27 تیرماه امروز خانواده کودک سه ساله ای به نام یوسف بهمن آبادی در تماس با پلیس از مفقود شدن کودکشان خبر دادند. بلافاصله تصاویر این کودک در فضای مجازی پخش شد تا رسانه ها و مردم تلاششان را برای پیدا کردن این کودک آغاز کنند.

در حالی که هیچ ردی از یوسف به دست نیامده بود، سرانجام عصر دیروز زن میانسالی کودک را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد. این زن در اظهارات اولیه مدعی شد یوسف را در خیابان پیدا کرده و برای اینکه تحویل خانواده اش شود، او را تحویل پلیس داده است. ماموران پلیس که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند با دستور قضایی او را بازداشت و تحویل اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس اگاهی دادند.

زن میانسال در بازجویی های بیشتر با رد اتهام کودک ربایی، مدعی شد: روز 27 تیر مشاهده کردم که یوسف در خیابان تنها است و گم شده است. برای اینکه او به دست بچه دزدها نیفتد، او را به خانه ام بردم و در این مدت برای یافتن پدر و مادرش تلاش کردم. وقتی به جایی نرسیدم، او را به کلانتری آورده و تحویل دادم.

گفتنی است متهم به ربودن پسر 3 ساله صبح امروز برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...