نسخه چاپی

بیگی در گفت و گو با نما :

منتخبان شورای شهر تهران، شایسته سالاری را بر سهم خواهی حزبی ترجیح دهند

عکس خبري -منتخبان شوراي تهران، شايسته سالاري  را بر سهم خواهي حزبي  ترجيح دهند

یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : هرچقدر كه بتوانیم از قبیله گرایی حزبی یا فامیلی پرهیز كنیم و مبنا را بر اساس كارآمدی قرار دهیم قطعا كشور منفعت خواهد برد .

علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما درباره انتخاب شهردار تهران ، گفت : هرچقدر که بتوانیم از قبیله گرایی حزبی یا فامیلی پرهیز کنیم و مبنا را بر اساس کارآمدی قرار دهیم قطعا کشور منفعت خواهد برد .
وی ادامه داد : بر این اساس شهر تهران با یک انتخاب درست می تواند الگوی خوبی برای دیگر شهرهای کشور باشد .
وی با اشاره به اینکه اکثریت اصلاح طلبان توانسته اند آرای مردم را برای مسند شورای شهر به دست بیاورند ، اظهار داشت : به هر حال هر حزبی که در انتخابات پیروز می شود علاقه مند است از مهره هایی استفاده کند که برای آینده سکویی باشد تا بتوانند آرای و محبوبیت اجتماعی بیشتری را کسب کنند .
وی با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما رو به حزبی شدن پیش می رود ، عنوان کرد : اینکه عملکرد نجفی خوب باشد یا بد نیاز به زمان دارد اما هر حزبی و گروهی که مسئولیت کاری را بر عهده می گیرند باید در پایان تصدی خود ، راجع به عملکردشان پاسخگو باشند .
وی افزود : باید بدانیم شانه خالی کردن از مسئولیت به هیچ وجه پذیرفته نیست و هر حزبی علاقه مند است که از فرد مورد نظر خود به درستی مراقبت کند .
وی با بیان اینکه اگر نجفی شاخص های لازم را برای تصدی و اداره امور شهرداری دارا باشد می تواند از محبوبیت اجتماعی اصلاح طلبان در کسب آرا شورای شهر دفاع کند ، اذعان داشت : اگر غیر آنچه که تصور اصلاح طلبان است ، اتفاق بیافتد مسلما در انتخابی که مردم انجام دادند تزلزل ایجاد خواهد شد .
وی بیان داشت : در عرصه های مختلف سیاسی و شرایط مختلف زمانی این گونه است که قضاوت های متفاوتی نیز صورت می گیرد .
بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر تهران ام القراء جهان اسلام برای ما تلقی می شود و از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، تصریح کرد : حزبی که اکثریت را در شورای شهر دارد در معرض یک آزمایش قرار گرفته است که می تواند از این سرمایه استفاده کرده و آن را توسعه دهد و یا اینکه با عملکرد متفاوت عدم اعتماد مردم را فراهم کند .
وی ادامه داد : کسانی که این تصمیم را اتخاذ کردند باید بدانند آقای نجفی را جایگزین کسی می کنند که مدیری کارآمد بوده و مسلما انتظارات برای عملکرد مثبت و موثر شهردار جدید بسیار بالاست ؛ چرا که آقای قالیباف در زمان تصدی شهرداری تهران با شورای چند صدایی مواجه بود اما قطعا آقای نجفی حمایت یکجانبه ای را از سوی شورای شهر خواهد داشت .
وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم که این گروه بتوانند جواب اعتماد و آرایی را که کسب کردند را بدهند .





۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...