نسخه چاپی

شگفتی‌های هفته اول فوتبال انگلیس؛از باخت چلسی تا تساوی لیورپول

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز شنبه پیگیری شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل جدید جمعه شب با برتری 4-3 آرسنال مقابل لسترسیتی آغاز شد و روز شنبه هم پیگیری شد. در اولین بازی شنبه لیورپول که از مدعیان قهرمانی به شمار می رود، مهمان تیم واتفورد بود که این بازی با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید. شاگردان کلوپ در این مسابقه تا دقیقه 94 از حریف پیش بودند اما با پذیرش گل مساوی به یک امتیاز در هفته اول قناعت کردند.

در دیگر دیدار حساس شنبه،چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در خانه میزبان برنلی بود که در پایان شاگردان کونته با نتیجه عجیب 3-2 تن به شکست دادند. البته چلسی این بازی را 9 نفره به پایان رساند. گری کهیل در دقیقه 14 و سسک فابرگاس در دقیقه 81 اخراجی های آبی های لندن بودند. آلوارو موراتا خرید جدید چلسی توانست در این مسابقه گلزنی کند.

دیگر اتفاق جالب این هفته،گلزن وین رونی با پیراهن اورتون بود. آبی های بندر لیورپول توانستند با تک گل شماره 10 خود استوک سیتی را در هفته اول شکست دهند.

در آخرین بازی روز شنبه هم شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی در دیداری سخت موفق شدند با نتیجه 2-0 تیم برایتون را شکست دهند. سرخیو آگوئرو و مدافع حریف گلزنان سیتی در این بازی بودند.

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...