نسخه چاپی

پلیس در باره دزدیده شدن نوزاد تبریزی چه گفت؟

به گزارش نما - ایران نوشت:صبح دیروز خبری در شبکه‌های مجازی بسرعت انتشار یافت که از ماجرای ربوده شدن یک کودک در بیمارستان الزهرای تبریز و رها کردن آن در بیمارستان کودکان حکایت داشت. خبری که شوک آور، تکان دهنده و پر ابهام بود.


سرهنگ علی اسماعیل‌پور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی درباره جزییات این حادثه به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «این خبر آن‌طور که عنوان شده صحت ندارد. در اصل، ماجرا به اواخر خرداد امسال و زمانی بازمی‌گردد که زن معتادی در بیمارستان الزهرای تبریز وضع حمل کرد. پس از تولد نوزاد از آنجا که پدرش نیز معتاد بود و به گفته خودش توان نگهداری از کودک را نداشت، با رضایت شخصی و امضای مدارک بیمارستان و پیش از ترخیص مادر، نوزاد را تحویل گرفته و به بیمارستان کودکان برده بود.البته مرد معتاد قصد داشت فرزندش را در یکی از بخش‌های بیمارستان رها کند که نگهبان بیمارستان و تیم پرستاری خیلی سریع متوجه شده و مانع خروجش شدند.»

معاون اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: «این مرد که پس از دستگیری از سوی کارکنان بیمارستان و ارائه توضیحات به واحد مددکاری منتقل شده بود، به بهزیستی معرفی شده و چون خودش پدر نوزاد بود گزارشی دراین باره به پلیس ارائه نشد. در حال حاضر با توجه به انتشار این خبر پیگیر سرنوشت این کودک از بهزیستی استان هستیم.»

۱۳۹۶/۵/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...