نسخه چاپی

پیام تسلیت دری نحف‌آبادی برای شهادت محسن حججی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی به امام جمعه نجف‌آباد نوشت: شهید حججی از افتخارات جوانان ولایتمدار و مدافعان حرم است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مشروح پیام تسلیت آیت الله قربانعلی دری نحف‌آبادی عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری خطاب به امام جمعه شهر نجف‌آباد به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ مصطفی حسناتی

امام جمعه مکرم شهرستان نجف آباد

سلام علیکم

شهادت مظلومانه فرزند دلیر اسلام و ولایت، پاسدار سرافراز میهن اسلامی، مدافع حریم حرم و شعائر قرآنی، عضو افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لشکر 8 نجف اشرف و یادگار سرداران شهید به ویژه شهید بزرگوار سردار سرلشکر حاج احمد کاظمی(ره) که در جبهه نبرد با شجره خبیثه وهابیت تکفیری و مزدوران قسم خورده آن، به سوی ملکوت اعلای الهی پر کشید و برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان غیرتمند ما و مرزبانان حریم اهل بیت(علیه السلام) افزود، به جناب عالی و مردم شریف و شهید پرور اصفهان و شهرستان نجف آباد و لشکر 8 نجف اشرف و لشکر حضرت سید الشهدا و سپاه قدس و فرمانده با اخلاص آن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همه شهدا و امام شهیدان، بالاخص شهید محسن حججی (ره) که از فرزندان بیت علم و خانواده مرحوم حاج شیخ احمد حججی (ره) و حاج شیخ ابوالقاسم حججی (ره) که در نشر معارف اسلامی و خدمت به مردم و تربیت علما و مجاهدان بسیار تاثیرگذار و منشا برکت بوده اند؛علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت می نمایم.

آری! این غیرتمندان پاک سرشت الگوی شایسته ای برای تمامی جوانان غیرتمند میهن اسلامی و دنیای اسلام هستند. این آزادگان راه عزت و شرف، پشتوانه محکمی برای پیروزی رزمندگان اسلام و مجاهدان راه حق هستند.

خاطره این دلاورمردان جبهه توحید یادآور شهدای کربلا و بدر و احد است. خداوند روح این عزیزان را با اولیای بزرگ اسلامی محشور فرماید.

خداوند بر توفیقات همه سربازان و مرزبانان جبهه مقاومت و عزت و شرف بیفزاید و ما را در این امتحان بزرگ سرافراز نماید و قلب امام عصر ارواحنا له الفداه را از همه ما خشنود و به والدین و همسر و فرزند عزیز او و دوستداران گرانسنگ شهدا اجر و صبر و حسن توفیق عنایت فرماید و به رهبر و فرمانده گرانقدر کل قوا طول عمر با برکت عنایت و مشمول الطاف خاصه خود قرار دهد. ان‌شاءالله.»

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...