نسخه چاپی

مطهری: رئیس جمهور اراده تحقق وعده‌هایش را داشته باشد

نایب رئیس مجلس گفت:‌ از میان وزرای پیشنهادی دولت جدید ممكن است یك یا دو نفر رأی اعتماد نگیرند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: نمایندگان در قالب جلسات کمیسیون‌های تخصصی و برخی جلسات خصوصی به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی می‌پردازند و امیدواریم در روز رأی اعتماد تصمیم درستی بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اهمیت بحث‌های اقتصادی و بیکاری در کشور آیا نمایندگان از وزرا می‌خواهند که در این زمینه برنامه‌ای را می‌خواهند، اظهار داشت: تبعا از وزرای اقتصادی برنامه‌های آنان در این مورد را می‌خواهیم که آیا آنان توانایی حل مشکلات کشور در این زمینه را دارند یا خیر.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این وزرای پیشنهادی رئیس جمهور می‌توانند پاسخگوی وعده‌های رئیس جمهور باشند، تصریح کرد: این مسئله بستگی به مدیریت رئیس جمهور دارد که این اراده را داشته باشد که به وعده‌هایش عمل کند و وزرایش در این زمینه نقش درجه دو را دارند.

مطهری افزود: اگر رئیس جمهور اراده انجام وعده‌های خود را داشته باشد با همین کابینه می‌تواند آن وعده‌ها را محقق کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همه وزرای پیشنهادی دولت جدید از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند یا خیر، گفت: از بین 17 وزیر پیشنهادی دولت ممکن است یک یا دو وزیر رأی اعتماد نگیرند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره چینش سیاسی کابینه جدید اظهار داشت: در این کابینه هم از اصولگرایان و هم از اصلاح طلبان استفاده شده است و این مسئله نشان می‌دهد که تعصب گروهی و جناحی نقشی در این زمینه نداشته است.

مطهری افزود: البته هیچ وقت دو طرف یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان راضی نمی‌شوند اما همین که کابینه جناحی نیست نقطه قوتی برای رئیس جمهور است.

۱۳۹۶/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...