نسخه چاپی

حمایت از داعشی‌های ایرانی!

عکس خبري -حمايت از داعشي‌هاي ايراني!

در ظاهر شعار مقابله با تروریسم را سر می‌دهند؛ اما در پشت پرده، طرح ایجاد گروهكی مانند داعش را می‌نویسند و به مدد پول‌های آل‌سعود و دیگر رژیم‌های مستبد منطقه آنها را تجهیز می‌كنند تا امنیت و آرامش منطقه را مختل كنند.


در ظاهر شعار مقابله با تروریسم را سر می‌دهند؛ اما در پشت پرده، طرح ایجاد گروهکی مانند داعش را می‌نویسند و به مدد پول‌های آل‌سعود و دیگر رژیم‌های مستبد منطقه آنها را تجهیز می‌کنند تا امنیت و آرامش منطقه را مختل کنند. این مختص شرایط امروز نیست و آمریکایی‌ها همواره برای تأمین منافع خود منافع ملت‌ها را زیر پا گذاشته‌اند و به قیمت خون انسان‌های بی‌گناه، نقشه‌های شیطانی خود را پیش برده‌اند. ارمغان رویکرد دوگانه آمریکا در حمایت از تروریسم و گروهک‌های تکفیری در مناطق مختلف جهان جنگ، خون‌ریزی و کشتار مردم بی‌گناه در مناطق مختلف جهان و به ویژه منطقه خودمان است.
در تازه‌ترین اقدام، جمعی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین یا همان داعشی‌های وطنی دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند. بر همین اساس، پایگاه «العربیه» با انتشار تصاویر و متن این دیدار نوشت: جمعی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی با رئیس گروهک تکفیری سلفی منافقین، در تیرانا، پایتخت آلبانى، دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند. مریم رجوی که پس از سرنگونی مسعود رجوی خود عهده‌دار فعالیت‌های گروهک تکفیری منافقین شده است، در ادامه این دیدار از سناتورهای آمریکایی به دلیل آنچه وی «مواضع قاطع آنها در قبال مردم ایران به ویژه قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی و تصویب تحریم‌های جدید علیه کشور ایران به دلیل نقض حقوق بشری خوانده است»، تقدیر کرده است!
این رویکرد آمریکا در حمایت از گروهک‌های تروریستی، همچون داعش، طالبان و گروهک تروریستی منافقین تحت عناوین مختلف نشان از نیت پلید آمریکا برای گسترش جنگ و خون‌ریزی در منطقه دارد تا از این راه اقتصاد بیمار خود را با فروش سلاح و تجهیزات احیا کند و کشورهای اسلامی منطقه را برای تضعیف در مقابل رژیم صهیونیستی به تجزیه وادارد.

۱۳۹۶/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...