نسخه چاپی

محاكمه2نوچه كه شوهر زن جوان را كشتند

به گزارش نما - ایران نوشت:دو مرد جوان که از سوی مرد شیطان صفتی برای قتل شوهر زن مورد علاقه اش، اجیر شده بودند، با فرار متهم اصلی پرونده، پای میز محاکمه نشستند.


رسیدگی به این پرونده از 6 سال قبل و درپی کشف جسد مردی درشهرستان شهریار در دستور کار بازپرس جنایی و تیم تحقیق قرار گرفت. تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول مردی افغان به نام «مهرشاد» است که همسر و یک دختر دارد.

در حالی که هیچ سرنخی برای کشف راز جنایت وجود نداشت دختر مقتول نزد پلیس رفت و سرنخی طلایی به پلیس داد. دختر نوجوان گفت: «مادر من با مرد غریبه ای به نام «اسد» ارتباط دارد. من مطمئنم او قاتل پدرم است.»


با این اظهارات، بازپرس پرونده دستور بازداشت همسر مقتول و «اسد» را صادرکرد اما در حالی که این مظنون مرد متواری شده بود دو همدست جوانش بازداشت شدند.

این دو مرد جوان در برابر بازپرس پرونده، همسر مقتول را طراح قتل معرفی کردند. زن جوان نیز با پذیرفتن اتهامش گفت: من و شوهرم با هم مشکل داشتیم و از اسد خوشم میآمد. اسد مشروب فروش بود و دو نوچه داشت که بازداشت شده اند. من ماجرای رابطه شوهرم با خواهر اسد را لو دادم و او هم که خشمگین شده بود با نوچه هایش سروقت شوهرم رفت و با آچار فرانسه و چماق او را کشت.
با توجه به تکمیل تحقیقات و با وجود فرار متهم اصلی، کیفرخواست پرونده پس از 6 سال صادر شد و دو متهم جوان صبح دیروز در شعبه دهم محاکمه شدند.

قضات پس از شنیدن اظهارات متهمان وارد شور شدند تا حکم آنها را صادر کنند.

۱۳۹۶/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...