نسخه چاپی

شهادت مامور پلیس در نیكشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان از كشف نیم تن مواد مخدر و شهادت یك پلیس در درگیری با این قاچاقچیان در نیكشهر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار محمد قنبری، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر بامداد امروز حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به دو دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.

وی افزود: سرنشینان این دو خودرو بدون توجه به هشدار ماموران اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ماموران نیز مقابله به مثل با آنان کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در این درگیری ماموران با تعقیب اشرار موفق شدند خودرو مواد مخدر را که حامل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک بود متوقف کنند، ادامه داد: تلاش برای دستگیری این اشرار که با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موفق به فرار از صحنه درگیری شدند با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه در این درگیری متاسفانه یکی از کارکنان نیروی انتظامی مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

۱۳۹۶/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...