نسخه چاپی

انتخاب شهردار تبریز دوم مهرماه

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: هفته آینده از بین پنج گزینه مطرح‌ یك نفر به‌ عنوان شهردار انتخاب و معرفی خواهد شد كه در این رابطه اجماع و هماهنگی لازم وجود دارد.

به گزارش نما، کریم صادق زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین تصمیمات اعضای شورای اسلامی برای انتخاب شهردار تبریز، اظهار داشت: نشر شایعه‌هایی مبنی بر اینکه تا استاندار آذربایجان‌شرقی انتخاب نشود شهردار انتخاب نمی‌شود صحت نداشته و اصلاً این دو موضوع ربطی به هم ندارد.

انتخاب شهردار هیچ ربطی به انتخاب استاندار ندارد

وی با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار هیچ ارتباطی به موضوع انتخاب استاندار ندارد و هر دو موضوع مستقل از هم هستند، افزود: یکی از بندهای دستور جلسه روز یکشنبه دوم مهرماه بررسی و انتخاب شهردار تبریز است که با قوت هر چه تمام در آن روز انجام خواهد گرفت.

دوم مهرماه شهردار تبریز انتخاب خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: هفته آینده از بین پنج گزینه مطرح‌ شده یک نفر به‌عنوان شهردار انتخاب و معرفی خواهد شد که در این رابطه اجماع و هماهنگی لازم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر یک تشکیلات مستقل بوده و تصمیم‌گیرنده اصلی در شورا اعضای آن هستند، بیان کرد: هفته آینده انتخاب شهردار توسط اعضای 13 نفره شورای شهر تبریز صورت خواهد گرفت و جریان‌ها و یا افرادی که انتخاب شهردار و استاندار را به هم مرتبط می‌سازند معلوم نیست به دنبال چه منافعی هستند.

عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: هدف اصلی اعضای شورا انتخاب یک شهردار توانمند، کارآمد، کاری، خادم و مسؤول در قبال مسائل شهری و توانا برای حل مشکلات همه‌جانبه شهر با اجماع آرای 13 نفره است.

وی افزود: شهردار منتخب باید توانایی ورود با تمام قوا به برنامه‌های تبریز 2018 را داشته باشد که یک موضوع بسیار حساس برای شهر، استان و حتی کشور است.

جلسه فوق‌العاده اعضای شورای شهر با 6 نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی

صادق زاده در ادامه با اشاره به دستور جلسه فوق‌العاده نشست اعضای شورای شهر تبریز با 6 نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه 28 شهریورماه، گفت: جلسه فوق‌العاده با نمایندگان در خصوص بررسی مسائل شهری و بیان مشکلات شهری خواهد بود تا بتوان از ظرفیت و توان نمایندگان در راستای ارتقای کیفی شهری استفاده کرد.

وی ادامه داد: طبق خواسته اعضای شورای شهر تبریز جلسات با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به‌صورت ماهانه و مستمر برپا خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تبریز ابراز کرد: بعد از مراسم تحلیف اعضای شورای شهر تبریز تا به امروز پنج جلسه علنی و سه جلسه فوق‌العاده تشکیل‌شده که مصوبات مهم در ارتباط با مسائل شهری، تشکیل کمیسیون‌های هشت گانه و شروع به کار کمیسیون‌ها داشته‌ایم و هیچ‌گونه خلائی در رابطه با مدیریت شهری ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: طبق قانون یکی از کارهای اساسی شورای شهر انتخاب شهردار است که این روند نیز به‌صورت دقیق و با بررسی‌های لازم در حال انجام بوده که هفته آینده به نتیجه نهایی خواهد رسید.

عضو شورای پنجم شهر تبریز انتخاب سرپرستی توانمند با سبقه 27 ساله از بدنه شهرداری برای مدت محدود در مسؤولیت شهرداری تبریز را مورد اشاره قرار داد و در همین راستا گفت: کارهای مدیریتی شهری با قوت هر چه تمام زیر نظر سرپرست شهرداری در حال انجام بوده و تا به امروز مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشده است.

۱۳۹۶/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...