نسخه چاپی

ارایه انشعاب موقت برق رایگان به حسینیه هاو هیات‌های عزاداری

شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از برقراری انشعاب موقت برق رایگان در حسینیه ها و هیات های عزاداری شهر تهران، طی ایام محرم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از وزارت نیرو؛ بر اساس این اطلاعیه کلیه مراحل نصب و جمع آوری کنتور این انشعاب موقت به صورت رایگان توسط شرکت توزیع برق تهران بزرگ صورت می گیرد و این شرکت ضمن اعلام آمادگی برای برقراری انشعاب برق موقت و ایمن رایگان در هیات های عزاداری به مدت ۱۵ روز ، متقاضیان این خدمات را به رعایت نکات ایمنی فراخواند.


بر اساس این گزارش، حفاظت کابل های برق از وسایل تیز و برنده و یا وسایل و تجهیزات گرم کننده محیط، استفاده از لامپ های کم مصرف به منظور صرفه جویی و کاهش احتمال آتش سوزی، تاکید بر قطع برق از تابلوی اصلی پس از پایان مراسم، اجتناب از نصب هرگونه پرچم، بنر و داربست بر روی پایه ها، تجهیزات و تاسیسات برق رسانی از جمله توصیه های ایمنی به متقاضیان این خدمات است.
همچنین حفظ فاصله ایمن و مجاز ۲۱۰ سانتی متری هنگام نصب داربست های فلزی تا شبکه های برق رسانی و جلوگیری از قرار دادن کابل ها در مسیر تردد عزاداران، از جمله توصیه های ایمنی شرکت توزیع برق تهران بزرگ به هیات های عزاداری می باشد.

گفتنی است نمایندگان هیات ها و حسینیه ها جهت اقدام در این زمینه می توانند به مناطق برق مربوطه مراجعه کنند.

۱۳۹۶/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...