نسخه چاپی

بازداشت مامور كمیته امداد قلابی/ كلاهبرداری و سرقت زیور آلات زنان مسن

به گزارش نما - میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: فردی که در پوشش مأمور کمیته امداد با دادن وعده اخذ وام، اقدام به کلاهبرداری و سرقت طلا و زیور آلات خانم‌های مسن می‌کرد دستگیر شد.

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری کلاهبردار مامورنما گفت: در حوزه کلانتری ۱۹ طاق بستان شخصی به هویت مشخص که در پوشش مأمور کمیته امداد با دادن وعده اخذ وام به کلاهبرداری و سرقت طلا و زیور آلات خانم‌های مسن اقدام می‌کرد، دستگیر شد.

وی گفت: در این راستا پرونده قضایی در شعبه بازپرسی تشکیل و این فرد با قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت شد.

این مقام قضایی ادامه داد: همچنین در پی اخبار واصله در حوزه پاسگاه انتظامی قزانچی در ارتفاعات روستای گاوشان که چندنفر اقدام به قطعه قطعه کردن لوله‌های انتقال گاز آماده نصب می‌کردند ماموران اعزام و دو نفر شناسایی و دستگیر شدند.

صادقی گفت: در این خصوص با حضور پرسنل انتظامی دو نفر به هویت مشخص دستگیر و از نامبردگان ۲ عدد اره، ۱ عدد تبر و ۱۴ قطعه لوله گاز کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه افزود: پرونده قضایی برای این متهمین تشکیل و متهمان تحت قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت شدند. البته تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

وی به کشف و ضبط چند محموله قاچاق هم اشاره کرد و گفت: در روز‌های اخیر از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ تعداد ۱۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق، از یک دستگاه کامیون تعداد ۲۷۹۰ قوطی مشروبات الکلی و از یک دستگاه خودروی سمند ۸۳ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد.

۱۳۹۶/۶/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...