نسخه چاپی

سردار حاجی‌زاده: روی بالگرد ۲ نفره تهاجمی كار می‎كنیم

به گزارش نما - تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه آخرین وضعیت ساخت بالگرد تهاجمی در این نهاد را تشریح کرد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت ساخت بالگرد تهاجمی 2 نفره در نیروی هوافضا، گفت: همچنان در حال کار بر روی این بالگرد هستیم و مراحل ساخت در حال طی شدن است.

اولین بار، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 8 مهر ماه سال 93 از ساخت یک بالگرد تهاجمی با 2 خدمه خبر داده و گفته بود: بالگردی که سنگین‌تر و در واقع بزرگ‌تر از بالگردهای دیگر ساخته شده توسط سپاه است، در حال گذراندن مراحل ساخت است.

وی همچنین افزود: این بالگرد جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو خدمه خواهد داشت. این بالگرد کاملاً تهاجمی است.

هم‌اکنون، نیروی هوافضای سپاه بالگردهای متعددی از جمله بالگردهای نسل شاهد را در اختیار دارد. بالگردهای شاهد، بالگردهایی کاملاً بومی بوده و توسط متخصصان کشورمان در نیروی هوافضا ساخته شده‌اند.

رونمایی از تجهیزات جدید نزاجا در رژه ۳۱ شهریور

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی تجهیزات جدید این نیرو در رژه ۳۱ شهریور خبر داد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نزاجا، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای تاریخ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید آن را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است. که مهمترین آن‌ها رژه با صلابت یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تهران و دیگر استان‌های کشور، رونمایی از تجهیزات و دستاوردهای جدید، رونمایی از کتب دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، بازدید از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بازسازی و آماده بکاری چند فروند بالگرد هوانیروز ارتش از جمله برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در ایام دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: امروز نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و تمامی تهدیدات مرزی را رصد کرده و چنان چه تهدیدی از سوی دشمنان به مناطق مرزی شود کارکنان ولایت مدار نیروی زمینی ارتش با آمادگی رزمی و جسمانی در مقابل آنها ایستادند و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهند داد.

۱۳۹۶/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...