نسخه چاپی

سلیمی در گفت وگو با نما :

فراكسیون امید دچار سردرگمی و بی سازمانی است

عکس خبري -فراکسيون اميد  کشور دچار سردرگمي و بي سازماني است

یك نماینده در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان فراكسیون امید دچار سردرگمی در مواجهه با امور محوله و مسائل پیش رو در جامعه و در ارتباط با مردم اند، خروجی عملكردهایشان به عنوان نماینده تاكنون قابل توجه و اعتنا در مجلس نبوده و در واقع برنامه ای در راستای وظیفه نمایندگی خود برای مردم نداشته اند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما در واکنش به عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در مجلس گفت : نمایندگان فراکسیون امید در رفتارها و عملکرد خود از زمان شروع مجلس دهم تاکنون دون شأن نمایندگی مجلس و ناهماهنگ با شعارهایشان در پرداختن به حل مشکلات مردم ظاهر شده و نتوانسته اند بروز و ظهوری در راستای وظایف نمایندگی ملت داشته باشد .
وی اظهار داشت : نمایندگان فراکسیون امید دچار سردرگمی در مواجهه با امور محوله و مسائل پیش رو در جامعه و در ارتباط با مردم اند، خروجی عملکردهایشان به عنوان نماینده تاکنون قابل توجه و اعتنا در مجلس نبوده و در واقع برنامه ای در راستای وظیفه نمایندگی خود برای مردم نداشته اند.
این نماینده مجلس تصریح نمود : عمده حساسیت های نمایندگان فراکسیون امید پرداختن به مسائل سیاسی مرتبط با جریان فکری خویش است و در حوزه امور معیشتی و اقتصادی و مشکلات اشتغال برای مردم دغدغه ای ندارند ، پرداختن به مسائل سیاسی واهی و غیر مرتبط اولویت کاری آنهاست در حالی که تمرکز بر این امور برای مردم که درگیر مشکلات معیشتی بسیارند ، نان و آب نخواهد شد .
وی با بیان اینکه فراکسیون امید ضعیف ترین و بی برنامه ترین فراکسیون مجلس در طول سالهای نمایندگی بنده در چندین دوره متمادی حضور در مجلس بوده است گفت: نمایندگان این فراکسیون با جهت گیری سیاسی و به صورت لیستی بدون توجه به توانمندی های لازم انتخاب شده اند و نماینده جریان فکری اصلاح طلبان اند که تاکنون با گفتار ، رفتار و عملکرد برخی اعضایشان که دون شأن نمایندگی است سبب آسیب هایی غیر قابل چشم پوشی به مردم و کشور شده اند .
وی افزود : دود این نوع لیست بندی ها به چشم مردم خواهد رفت و به تبع این جهت گیری های سیاسی به مردم و کشور آسیب های جدی وارد می شود و اکنون کسانی که مسئول بستن این لیست ها بوده و معرف این افراد به مردم و کسب رای برایشان با شعارهای پر زرق و برق بوده اند باید پاسخ گو ی رفتارها وعملکردهایشان باشند .
وی با بیان اینکه مردم شاهد و نظاره گر رفتار و عملکرد این نمایندگان اند خاطر نشان کرد : قطعا" مردم در آینده فریب شعارهای پر زرق و برق این افراد را نخواهند خورد، این افراد شعارهای پر زرق و برقی به مردم برای حل مشکلات کشور دادند ولی در مجلس که مشتشان باز شده دستشان خالی از برنامه در راستای منافع مردم بود و جز با پرداختن به اموری واهی هیچ کاری برای مردم نکرده اند و برنامه ای هم نداشته و ندارند .
وی با اشاره به برگزاری جشن تولد دوسالگی برای صفحه اینستاگرام خویش از سوی یکی از نمایندگان این رفتارهای مشابه دیگر نمایندگان فراکسیون امید که دون شان خادمی ملت است گفت : به نظر می رسد مشکل اساسی این فراکسیون با پرداختن به این امور نداشتن وزن و ظرفیت نمایندگی و خادمی ملت است .

۱۳۹۶/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...