نسخه چاپی

گزراش نما از تجمع دانش‌آموزان در محكومیت كشتار مسلمان میانمار؛

سكوت وقیحانه دریافت كننده جایزه صلح نوبل لكه ننگی بر حقوق بشر است

عکس خبري -سکوت وقيحانه دريافت کننده جايزه صلح نوبل لکه ننگي بر حقوق بشر است

دانش آموز شركت كننده در تجمع علیه كشتار مسلمان میانماری گفت: رفتار وحشیانه دولت میانمار با مسلمان این كشور بزرگترین چالش این روزها ی خانم سوچی است،این سكوت وقیحانه دریافت كننده جایزه صلح نوبل باردیگر لكه ننگی بر حقوق بشرو مدعیان دوروغین آن است.

به گزارش خبرنگار نما،جمعی از دانش آموزان تهرانی با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل، کشتار و سرکوب مسلمانان در میانمار و آواره شدن هزاران نفر را که در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر بوده است، محکوم کردند.
یکی از دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی با اشاره به کشتار و کوچ اجباری هزار تن از مسلمانان روهینگیا و انتشار تصاویر هولناک از این واقعه تلخ به خبرنگار نما گفت: اتفاقات امروز در میانمار روح هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و تأسف بارتراز آن هم ، سکوت مدعیان حقوق بشر است که با بی تفاوتی کامل از کنار این حوادث وحشتناک می گذرند و نسبت به این کشتار و آوارگی متاسفانه هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.
وی افزود: ما دانش آموزان ایرانی از مجامع بین المللی در خواست داریم تا در برابر این فجایع بایستند و در مقابله با این کشتار دردناک سکوت اختیار نکنند و سریعا مانع قتل و کشتار مسلمانان شوند.به آن امید روزی که دیگر در جهان شاهد خشونت ، جنگ و قتل نباشیم ودنیایی پر از صلح و شادی باشیم.
حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به خبرنگار نما گفت: اگر اعطا کنندگان جوایزصلح نوبل قائل به توسعه صلح جهانی هستند، باید با پذیرش اشتباهات و جنایات دولت میانمار و محکوم کردن سکوت وقیحانه در برابر کشتار مظلومانه مسلمانان در این کشور، جایزه صلح نوبل را از عامل اصلی حمایت از این جنایت‌ها پس بگیرند.
علامتی در ادامه تصریح کرد:در واقع طراحان اصلی جنایات امروز در میانمار ، همان طراحان جایزه صلح نوبل هستند ،تا با این اقدامات نمایشی و به دور از واقعیت برنامه اسلام هراسی و جریان نسل کشی مسلمانان را توجیه کنند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به عنوان ملتی پیشرو در دفاع از حقوق مسلمانان و مظلومان است، از این جهت باید بار دیگر رسالت انقلابی خود در دفاع از مسلمانان بی گناه نشان دهد.
علامتی در پایان بیان داشت: بر این باوریم روسیاهی جنایت علیه مستضعفان درمیانمار، یمن ،فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان و سایر نقاط بر چهره مستکبران باقی خواهد ماند که با همه ادعاهایی که در دفاع از صلح و حقوق بشر دارند از هیچ کوششی برای جنگ افروزی و کشتار بیگناهان دریغ نمی‌کنند.
دانش آموز دیگری در تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران خواهان پایان دادن به کشتارمسلمانان بی دفاع در میانمار بود به خبرنگار ما گفت:ما دانش آموزان مخالف کشتار انسان‌های بیگناه در هر نقطه از جهان هستیم،ما از مقامات کشورمان انتظار داریم تا با پیگیری حقوقی و تعقیب قضایی دولت و ارتش میانمار در مجامع حقوقی بین المللی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این نسل‌کشی ظالمانه به کار گیرد. سرپوش گذاشتن نهادهای به اصطلاح حقوق بشری بر روی این فاجعه و چشم بستن بر نسل کشی بیرحمانه مسلمانان در میانمار حکایت از آن دارد که این نهادها به جای آن که جلوی این کشتارهای وقیحانه را بگیرند به عنوان ابزاری در دست نظام سلطه می باشند.
این دانش آموز در ادامه عنوان داشت: نسل کشی مسلمانان در میانمار با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت بی دریغ آنها است ،که روی خونخواران و دیکتاتوری‌های سفاک تاریخ را بار دیگر سفید کرده است ،در ضمن موضوع قابل تامل این جنایات و کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار این است که این جنایت‌ها در کشوری در حال رخ دادن است که در رأس قدرت آن شخصی قرار گرفته است که جایزه صلح نوبل دریافت کرده است.

۱۳۹۶/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...