نسخه چاپی

طرح ترور «سیدحسن نصرالله» آماده است!

گادی آیزنكوت: «ما به چندین روش تلاش می‌كنیم مانع از حضور آنان در نزدیكی مرزهای خود شویم.»

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب الله خطرناک‌ترین تهدید در مجاورت ما به‌شمار می‌رود.

وی در گفتگو با روزنامه «یدیعوت احرونوت» ادعا کرد: در رویارویی آینده خود، برای ترور سیدحسن نصرالله [دبیرکل حزب‌الله] تلاش خواهیم کرد. اطلاعات ما نشان می‌دهد نصرالله همچنان در تمامی روستاهای نزدیک به اسرائیل حضور دارد و در حال تقویت توانایی‌هایش است.

به گزارش فارس، ژنرال آیزنکوت درباره حضور ایران در سوریه و لبنان گفت: تعداد کمی از آن‌ها (نیروهای ایرانی) در نزدیک مرزهای ما هستند، اما بیشتر آن‌ها در شمال غربی، مرکز و شرق سوریه هستند و ما به چندین روش تلاش می‌کنیم مانع از حضور ایرانی‌ها در نزدیکی مرزهای خود شویم. ارتش اسرائیل طرح‌های اساسی برای مقابله با ایران دارد، اگر بخش سیاسی از ما این را بخواهد.

وی درباره امکان نفوذ حزب الله یا حماس به شهرک‌های اسرائیلی گفت: ما خط‌های هجومی و استحکامات زیادی داریم. من نمی‌توانم برای عدم ورود به اسرائیل تضمینی بدهم اما به میزان آمادگی ارتش و قدرت بازدارندگی آن آگاهم. حماس و حزب الله می‌دانند برای این اقدام باید چه بهایی بپردازند.

آیزنکوت ادامه داد: نیروهای هوایی، دریایی، زمینی و واحدهای سری، شب و روز در راستای جلوگیری از دستیابی حزب‌الله و حماس به سلاح پیشرفته تلاش می‌کنند.

۱۳۹۶/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...