نسخه چاپی

ماجرای جدال با بنی‌صدر برای مقابله با دشمن بنی صدر

مشاور عالی فرمانده ناجا در همایش ملی نكوداشت پیشكسوتان جهاد و شهادت گفت: بنی صدر سنگ اندازی زیادی در سالهای اولیه جنگ ایجاد می كرد كه در جریان یكی از بازدید هایش از خط مقدم با او به مجادله پرداختیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار سید مجتبی عبدالهی مشاور عالی فرمانده ناجا در همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت که صبح امروز پنجشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد, در خصوص نقش کمیته انقلاب اسلامی, شهربانی و ژاندارمری در دوران دفاع مقدس گفت: در زمان اول انقلاب کمیته انقلاب اسلامی با فرماندهی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی تشکیل شد و این کمیته در هر مسجد و به فرماندهی امام جماعت آن مسجد گسترش یافت و در تمامی استانها برای رسیدگی به امور مردم فعالیت می کرد.

وی افزود: درهمین حین با شروع فعالیت های ضد انقلاب در کردستان نیروهای کمیته به همراه ژاندارمری و شهربانی برای مقابله با آنها عازم کردستان شدند. با آغاز جنگ تحمیلی نیز به دستور امام خمینی(ره) نیروهای داوطلب با جمعیتی بالغ بر 1400 نفر برای مقابله با رژیم بعث عراق به جبهه جنوب اعزام شدیم.

عبداللهی با بیان اینکه با کمترین سلاح و تجهیزات در مقابل دشمن به مبارزه می پرداختیم, گفت: مردم نقش اصلی را در پیروزی بر علیه دشمن ایفا می کردند و با حضور خود و روحیه دادن به رزمندگان آنها را در این مسیر همراهی می کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سنگ اندازی بنی صدر در سالهای اولیه جنگ, بیان کرد: یک روز در خط در حال مقابله با دشمن بودیم که اعلام کردند بنی صدر قرار است اینجا بیاید. وقتی که آمد و ما از نبود اسلحه و مهمات به او گله کردیم او ما را فاسد خواند و ما هم که سر پر شوری داشتیم جواب او را دادیم و پس از دقایقی جدال او رفت. فردای آن روز آیت‌الله مهدوی کنی نزد من آمد و گفت به بنی صدر چه گفتی و من ماجرا را گفتم. حاج آقا مهدوی پس از شنیدن موضوع گفت که خوب کاری کردی جوابش را دادی!

عبدالهی گفت: کمیته, ژاندارمری و شهربانی در طول دوران دفاع مقدس شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

۱۳۹۶/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...