نسخه چاپی

موجودی حساب باشگاه پرسپولیس «صفر» است

باشگاه پرسپولیس به دلیل نداشتن بودجه كافی نمی تواند بازیكنان و اعضای كادر فنی این تیم را در آستانه دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان شارژ مالی كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش بودند تا بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را پیش از بازی حساس مقابل الهلال عربستان پرداخت کنند.

این باشگاه که به دلیل بدهی قبلی به مانوئل ژوزه و دستیاران سرمربی پرتغالی اسبق سرخپوشان با محکومیت از سوی دادگاه بین المللی ورزش روبرو شده بود مجبور به پرداخت این بدهی است تا سرخپوشان پایتخت با محرومیت احتمالی روبرو نشوند.

همین امر سبب شده تا باشگاه پرپسولیس نتواند تعهدات خود را در قبال قراردادهای فصل جاری بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس به طور کامل انجام دهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر داشتند تا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پیش از دیدار رفت این تیم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت کنند. از این رو مکاتبات بسیاری با وزارت ورزش، نمایندگان مجلس و فدراسیون فوتبال داشتند تا بودجه ای در اختیار بگیرند. مذاکراتی که همگی به بن بست خورده است تا حساب باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی با پرسپولیس صفر باشد و آنها نتوانند پولی را به بازیکنان شان پرداخت کنند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، این موضوع را تایید کرد که حساب باشگاه پرسپولیس در حال حاضر خالی است و مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند تزریق بودجه لازم را داشته باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سه شنبه ۴ مهرماه در ابوظبی امارات مقابل الهلال عربستان برگزار خواهد کرد.

۱۳۹۶/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...