نسخه چاپی

حادثه ریزش كیك معدنی در «دندی» زنجان

مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از ریزش كیك معدنی در دندی خبر داد و گفت: هم‌اكنون تیم «آنست» در حال جست‌وجوی فرد محبوس در زیر ضایعات هستند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، اسماعیل خردمند با بیان این‌که حادثه ریزش کیک معدنی در پنج کیلومتری دندی در ساعت 11.30 دقیقه امروز به جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد، افزود: متاسفانه در این حادثه یک راننده در زیر ضایعات معدن محبوس شده و هم‌اکنون نیز طبق آخرین گزارش‌های رسیده، تیم آنست در حال جست‌وجوی فرد مذکور است.

وی با یادآوری این‌که این حادثه در محل جمع‌آوری ضایعات معدنی واقع در پنج کیلومتری دندی اتفاق افتاد، متاسفانه راننده کامیون در زیر ضایعات معدن محبوس شده است، ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه، تیم آنست از مرکز استان به همراه نیروهای امداد و نجات از پایگاه ماه‌نشان به محل مذکور اعزام شدند.

وی یادآور شد: هنوز تیم‌های مستقر در محل حادثه به همراه سگ‌های جست‌وجوگر موفق به یافتن راننده محبوس شده در زیر ضایعات معدن نشده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: در حین روی دادن این حادثه، خوشبختانه راننده بیل مکانیکی که در محل حادثه بود، توانست به موقع از وقوع حادثه مطلع شده و جان سالم به در ببرد.

۱۳۹۶/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...