نسخه چاپی

سید حسن نصر الله: تكلیف شود با ترامپ خواهیم جنگید

دبیركل حزب‌الله لبنان تأكید كرد مقاومت در عمل به تكلیف كوتاهی نخواهد كرد و بر همین مبنا برای نبرد با آمریكا، اسرائیل و برخی حكام عرب آمادگی دارد.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار نوشت: حزب الله لبنان در نخستین شب ماه محرم در مجتمع سید الشهدا در حومه جنوبی بیروت، مجلس عزا برپا کرد.

در این مراسم سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان، به سخنرانی پرداخت و درباره مفاهیم عاشورایی سخن گفت. او اقدام های انبیاء الهی و ائمه علیهم السلام را مستند به تکلیف الهی دانست.

نصر الله تاکید کرد: مقاومت کارهای خود را بر اساس تکلیف انجام می دهد و بر این مبنا برای نبرد آماده است حتی اگر آمریکا، اسرائیل و برخی از حاکمان عرب در برابر مقاومت قرار گیرند.

همچنین براساس گزارش العالم، سید حسن نصرالله تأکید کرد: هر کس که در برابر ما بایستد در ما هراس ایجاد نمی کند. مجاهد و مبارز واقعی کسی است که تکلیف شرعی خود را بهترین شکل ادا می کند. او افزود جنگ طلب نیستیم اما اگر تکلیف شود، جنگ خواهیم کرد حتی اگر در برابرمان بوش، ترامپ، جانشین ترامپ، اسرائیل، برخی از اعراب و کل جهان ایستاده باشند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه «مقاومت وسیله رسیدن به هدف است و نه خود هدف» تاکید کرد که تبدیل مقاومت به هدف یکی از خطراتی است که احزاب و کشورها با آن روبرو هستند. نصرالله با اشاره به آغاز ایام عزادارای ماه محرم گفت که حرکت امام حسین (ع) در برابر برنامه های یزید پیروز شد و دلیل آن نیز بقای اسلام ناب محمدی است.

با فرارسیدن ماه محرم مراسم عزاداری امام حسین (ع) از شب گذشته (پنج‌شنبه) در نقاط مختلف لبنان آغاز شد. ارتش لبنان گفته «تدابیر ویژه امنیتی» را برای برگزاری امن این مراسم اتخاذ کرده است.

۱۳۹۶/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...