نسخه چاپی

اقدامات ضد عاشورایی توسط یك جریان خاص!

عکس خبري -اقدامات ضد عاشورايي توسط يک جريان خاص!

یكی از پرونده‌های سیاه جریان اصلاح‌طلب در سالیان گذشته مقابله با «فرهنگ عاشورایی» بوده است؛ زیرا آنها می‌دانند محرم و صفر منبع الهام‌بخش قدرت در نظام اسلامی است و محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است.

یکی از پرونده‌های سیاه جریان اصلاح‌طلب در سالیان گذشته مقابله با «فرهنگ عاشورایی» بوده است؛ زیرا آنها می‌دانند محرم و صفر منبع الهام‌بخش قدرت در نظام اسلامی است و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
جریان اصلاح‌طلب که از سال 76 عاشورا و محرم را عامل خشونت دانسته بود، چنانچه در روزنامه «صبح امروز» که با مدیریت حجاریان منتشر می‌شد، به تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۷۹ آمده بود: «قیام امام حسین(ع) و سپاه امام مانند سپاه یزید اهل خشونت و فاقد تحلیل عقلانی بودند.» یا در جایی دیگر نوشتند: «عملکرد ائمه هدی(ع) پس از عاشورا عقلانی‌تر شده است.» جریانی که بی‌تردید در اتفاقات تلخ عاشورا در سال 88 نقش پررنگی داشت، اکنون در شرایط فعلی پس از گذشت سال‌ها و با به دست گرفتن قدرت در شورای شهر بار دیگر درصدد احیای این اندیشه‌های ناپاک علیه عاشورا است.
در این راستا، در روزهای گذشته هجمه‌هایی علیه مراسم‌های مذهبی محرم و صفر از سوی اعضای شورای شهر که به واسطه فهرست مورد حمایت اصلاح‌طلبان وارد این شورا شدند، صورت گرفته است. خبرگزاری ایلنا از خبرگزاری‌های نزدیک به این جریان تحت عنوان «مالیات مردم نباید خرج خرید برنج و روغن برای هیئت‌های مذهبی شود»! به نقل از زهرا صدراعظم نوری، فعال اصلاح‌طلب و رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر پنجم می‌نویسد: «با وجود احترامی که برای همه تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی قائل هستم، با این رویه اساساً مخالف بوده و اعتقاد دارم مردم تهران وقتی منابع درآمدی شهرداری را از طریق پرداخت عوارض تأمین می‌کنند، مایل نیستند این عوارض به این نحو هزینه شود. وقتی مردم پولی برای عوارض می‌دهند نباید صرف خرج خرید برنج و روغن برای هیئت‌های مذهبی شود.» یا مباحثی درباره قطع یا کاهش کمک‌های شهرداری تهران به برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی از سوی اعضای شورا مطرح شده است!
اما سؤال افکار عمومی امروز این است که چرا کسانی که مخالف کمک از بیت‌المال مسلمین به مراسم‌های مذهبی و هیئاتی که برای خود مردم است هستند، خواهان حمایت از ان‌جی‌اوها و سمن‌هایی می‌شوند که منافع‌شان یک راست به جیب صهیونیست‌ها و آمریکا می‌رود

۱۳۹۶/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...