نسخه چاپی

تغییر تاكتیكی قابل تأمل رژیم صهیونیستی!

عکس خبري -تغيير تاکتيکي قابل تأمل رژيم صهيونيستي!

با شكستن كمر فتنه مذهبی در شمال عراق و شرق سوریه و امضای گواهی مرگ داعش، فتنه قومی جدیدی در كردستان عراق كلید خورده است؛ نقشه بزك‌شده‌ای كه شبكه بی‌بی‌سی انگلیس از آن رازگشایی كرده و مدعی شده است این موج باید تا مرزهای افغانستان و بلوچستان پاكستان پیش برود(!)

از آغاز پروژه خاورمیانه جدید که صهیونیسم جهانی برای تجزیه و بی‌رمق کردن کشورهای قدرتمند اسلامی طراحی و پیگیری ‌کرد، بیش از 17 سال می‌گذرد. پروژه‌ای که با گذشت این همه سال همچنان در حد ایده باقی‌ مانده است و با شکست روبه‌رو شده و صهیونیسم همچنان آرزوی تحقق این رویا را در سر دارد. با این تفاوت تاکتیکی که امروز به جای مداخله مستقیم و دافعه‌برانگیز نظامیان آمریکا و انگلیس یا رژیم صهیونیستی در عراق، افغانستان، لبنان و غزه، پشت مردم و اقوام و مذاهب در کشورها پنهان می‌شوند. کاری که در سوریه کرده‌اند و آن را به مرزهای ایران در عراق توسعه داده‌اند و این، بخش پیچیده ماجراست.
صهیونیسم مسیحی یک سال پیش از فتنه‌انگیزی در سوریه که به تدریج به آفتابی شدن تروریست‌های وارداتی جبهه النصره و داعش انجامید، تست اصلی نقشه جدید را در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 در ایران انجام داد و هشت ماه کوشید با پنهان شدن پشت نام مردم و رأی آنها، ایران را که نقشه تسخیر خاورمیانه را به هم زده بود، با مشکلات امنیتی مواجه کند؛ اما با هدایت‌های رهبری و هوشمندی مردم همه پروژه‌های مشترک سرویس‌های جاسوسی سه‌گانه؛ از جمله سیا، ام‌آی‌سیکس و موساد را نقش برآب کرد.
اکنون به نظر می‌رسد با شکستن کمر فتنه مذهبی در شمال عراق و شرق سوریه و امضای گواهی مرگ داعش، فتنه قومی جدیدی در کردستان عراق کلید خورده است؛ نقشه بزک‌شده‌ای که شبکه بی‌بی‌سی انگلیس از آن رازگشایی کرده و مدعی شده است این موج باید تا مرزهای افغانستان و بلوچستان پاکستان پیش برود(!) و برخی تحرکات مشکوک در مناطق کردنشین، ادامه همین موذی‌گری است. آماج اصلی این توطئه ایران قدرتمندی است که به ویژه در چند دهه پس از انقلاب موی دماغ استعمارگران و مستکبران بوده است. البته ایرانستان کردن ایران، خواب بی‌تعبیری است که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به گور خواهد برد و دیر نیست که رؤیای خاورمیانه تجزیه شده، در فلسطین اشغالی با نابودی کامل رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شود. فتنه جدید از وحشت‌زدگی صهیونیسم نشئت گرفته است و نه از سر ابتکار عمل، چرا که آنها می‌بینند سربازان نیابتی‌شان یک به یک از پا می‌افتند و دلاوران مقاومت به دروازه‌های تل آویو و حیفا نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...