نسخه چاپی

لیگ برتر والیبال با 11 تیم قرعه كشی شد

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران «جام شهید حججی» عصر امروز (سه شنبه) قرعه كشی شد.

به گزارش نما، سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید حججی» از روز یکشنبه 16 مهرماه آغاز می شود.

در این رقابت ها 11 تیم‌ پیکان، بانک سرمایه، کاله، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، ایرانیان گنبد، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان شرکت می‌کنند.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها ساعت 14 امروز (سه شنبه) با حضور محمود افشاردوست دبیرکل، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها برگزار شد.

براساس تصویب این نشست، لیگ برتر سال 96 در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که دیدارهای مرحله پلی آف به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود.

در دور مقدماتی 11 تیم شرکت کننده در یک گروه مسابقات خود را به شکل گروهی پیگیری می کنند و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

پلی آف نیز در سه مرحله به شکل سه برد از پنج بازی می شود تا در نهایت چهار تیم برتر این رقابت ها معرفی می شوند.

با توجه به اینکه تیم شهرداری ورامین در تلاش برای حضور در این رقابت هاست، این تیم در صورت طی کردن مراحل مد نظر سازمان لیگ، به لیگ اضافه خواهد شد و آخرین مهلت این تیم برای برطرف کردن مشکلاتش، چهارشنبه 12 مهرماه خواهد بود.

تیم بانک سرمایه قهرمان دوره گذشته در قرعه یک قرار گرفت و 10 تیم دیگر قرعه کشی شدند که نتیجه آن به قرار زیر شد:

بانک سرمایه
سازمان عمران شهرداری ساری
شهرداری تبریز
تیم ملی نوجوانان
کاله
ایرانیان گنبد
شهرداری ارومیه
سایپا
خاتم اردکان
پیکان
رعد پدافند کاشان

با توجه به رده بندی تیم ها در قرعه کشی در هفته نخست لیگ برتر پنج دیدار برگزار می شود که برنامه آن به قرار است، اما میزبان و میهمان از سوی سازمان لیگ مشخص می شود:

رعد پدافند کاشان – سازمان عمران شهرداری ساری

شهرداری تبریز – پیکان

نوجوانان – خاتم اردکان

سایپا – کاله

شهرداری ارومیه – ایرانیان گنبد

ساعت 15 فردا (چهارشنبه) قرعه کشی لیگ دسته یک مردان سال 96 نیز با حضور مسئولین فدراسیون و نمایندگان تیم های شرکت کننده انجام می شود.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...