نسخه چاپی

130 مدرسه‌ی بركت با 700 كلاس درس افتتاح شد

130مدرسه‌ی افتتاح شده در استان‌های اردبیل، اصفهان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، كرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان واقع شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فرارو، 130 مدرسه‌ی برکت با 700 کلاس درس، هدیه‌ی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیرعامل بنیاد برکت، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی دیگر از مسئولان به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور افتتاح شد.

هم‌چنین در این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس به شکل نمادین مدارس جدید برکت در 5 استان فارس، لرستان، همدان، مازندران و آذربایجان غربی، با حضور نمایندگان ولی فقیه و استانداران این استان‌ها، به بهره‌برداری رسید.

بنیاد برکت در راستای تأمین فضای مناسب، استاندارد و ایمن برای دانش آموزان متاطق کم‌تر توسعه‌یافته با وزارت آموزش و پرورش در تعامل مستمر است و تاکنون قرارداد ساخت 1357 مدرسه با 8000 کلاس درس و ظرفیت پذیرش 177هزار دانش‌آموز را با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان در 31 استان کشور منعقد کرده است.

در همین راستا، امروز 130 مدرسه‌ی برکت با بیش از 700 کلاس درس و اعتبار 70 میلیارد تومان با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، اعضای هیأت امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران، افتتاح و به بهره‌برداری رسید و شمار مدارس بهره‌برداری‌شده از سوی بنیاد برکت به 930 باب رسید.

130مدرسه‌ی افتتاح شده در استان‌های اردبیل، اصفهان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان واقع شده‌اند.

براساس این گزارش، قرار است در آینده‌ی نزدیک و کم‌تر از یک ماه آینده 70 مدرسه‌‌ی دیگر نیز آماده‌ی بهره‌برداری شده و جشن افتتاح هزارمین مدرسه‌ی برکت برگزار شود.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...