نسخه چاپی

نخستین جشنواره «تهران شهر امن» برگزار می شود

عکس خبري -نخستين جشنواره «تهران شهر امن» برگزار مي شود

به مناسبت هفته نیروی انتظامی كه امسال با شعار" پلیس برای امنیت، امنیت برای همه " نامگذاری شده است؛ نخستین جشنواره تهران شهر امن برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی نخستین جشنواره تهران شهر امن؛ محمد سعادتی پور دبیر این جشنواره گفت: جشنواره تهران شهر امن به مناسبت هفته نیروی انتظامی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برپا می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره در پنج موضوع؛ مشارکت عمومی در امنیت کلانشهر تهران- امنیت تهران در سایه مدیریت هوشمند رویکرد اجتماعی پلیس تهران در بحث امنیت- ارتقای احساس امنیت اجتماعی شهروندان و جلوه های امنیت شهر تهران برگزارخواهد شد.
دبیر نخستین جشنواره تهران شهر امن افزود: مهلت دریافت آثار برای شرکت در این جشنواره تا 15 آبان ماه است و پس از بررسی تیم داوری، آثار برتر از یکم و دوم آذرماه به نمایش گذاشته می شود.
سعادتی پور خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی به شرح ذیل اهداء می شود؛ عکس اول: تندیس ویژه به همراه دیپلم افتخار جشنواره و مبلغ سی میلیون ریال جایزه نقدی-عکس دوم: دیپلم افتخار جشنواره به همراه مبلغ بیست و پنج میلیون ریال جایزه نقدی- عکس سوم: دیپلم افتخار جشنواره به همراه مبلغ بیست میلیون ریال جایزه نقدی- جایزه ویژه اول: لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ پانزده میلیون ریال جایزه نقدی- جایزه ویژه دوم:- لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ پانزده میلیون ریال جایزه نقدی- ده عکس برگزیده: لوح تقدیر به همراه مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره تهران شهر امن می توانند آثار و مشخصات خود را به نشانی اینترنتی shahreamn96@gmail.com، آیدی تلگرامی @shahreamn96و یا کانال مستقيم تلگرامی https://t.me/joinchat/AAAAAEPWJFdPyepq770p9A ارسال کنند.

۱۳۹۶/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...