نسخه چاپی

یوسفیان ملا در گفت و گو با نما :

تعرض در پرداخت سود سهام عدالت مستلزم شكایت به دیوان عدالت اداری است .

عکس خبري -تعرض در پرداخت سود سهام عدالت مستلزم شکايت به ديوان عدالت اداري است .

عضو كمیسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت : این پول شخصی و حق و حقوق سهامداران است و تخلف و تعرض در حقوق آنها مستلزم شكایت به دیوان عدالت اداری می باشد .

مدتهاست که دولت وعده پرداخت سود سهام عدالت در شهریور ماه را مطرح کرده است اما ماه شهریور به اتمام رسید و هنوز از پرداخت ها خبری نیست .
این روزها بحث هایی در خصوص پرداخت ما به تفاوت سهام توسط مردم مطرح است که بسیاری از کارشناسان آن را خلاف قانون می دانند و برخی بر این باورند که پرداخت اصل سهام بهتر از پرداخت سود است چرا که پرداخت سود به اتلاف منابع ملی منجر خواهد شد .
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما درباره سود سهام عدالت که قرار بود به مشمولان پرداخت شود ، گفت : این توزیع درآمد متعلق به سهامداران است و اگر بخواهند هرگونه تصمیمی در این باره اتخاذ کنند باید با اجازه آنها باشد و اگر پرداختی بدون نظر آنها صورت گیرد خلاف قانون است .
وی ادامه داد : این پول شخصی و حق و حقوق سهامداران است و تخلف و تعرض در حقوق آنها مستلزم شکایت به دیوان عدالت اداری می باشد .
وی با اشاره به بحث هایی که در خصوص پرداخت قطره چکانی سود سهام عدالت مطرح است و باید بر اساس بودجه پرداخت شود ، اظهار داشت : پرداخت سود سهام عدالت به این شکل نیز صحیح نمی باشد چرا که اگر این سهام سود داشته باید به طور کامل پرداخت شود .
وی افزود : هیچ اقدامی به جز پرداخت نمی توان انجام داد و اگر غیر از این باشد در واقع حق مردم پایمال شده است .
وی با بیان اینکه پرداخت حق و حقوق مردم بهترین راه برای جلوگیری از اعتراضات و هرج مرج اقتصادی است ، اذعان داشت : اگر متولیان امر به ویژه سازمان خصوصی سازی می خواهند که مردم تک تک به مراجع قضایی مراجعه نکنند با برنامه ریزی صحیح این حق را به آنها برسانند .

۱۳۹۶/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...