نسخه چاپی

آخر هفته بارانی برای ۸ استان كشور

جریانات شمالی و سامانه بارشی كه امروز وارد كشورمان شده در روزهای آتی بخشهایی از شمال كشور و هشت استان نیمه شمالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و سامانه بارشی که امروز وارد کشور شده تا سه روز آینده بخشهایی از نیمه شمالی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده سواحل خزر، نوار شمالی کشور و استانهای واقع در نیمه شمالی با کاهش دما و بارش باران مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در 24 ساعت آینده نوار شمالی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات شمالی البرز مرکزی، استانهای زنجان، قزوین، البرز، شرق تهران و سمنان و مناطق شمالی شمال غرب کشور با افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به همراه کاهش دما مواجه می‌شوند.

به گفته وظیفه، این وضعیت در اواخر روز پنج شنبه در استان خراسان شمالی نیز دور از انتظار نخواهد بود؛ شدت بارشها از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنج شنبه در نیمه غربی استان مازندران و استان گیلان خواهد بود.

وی تصریح کرد: به غیر از مناطق ذکر شده سایر نقاط کشورمان جو نسبتاً پایداری خواهند داشت و تغییرات محسوسی ایجاد نخواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده بخشهایی از خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه، شهرکرد با دو درجه بالای صفر را خنک‌ترین و بوشهر با 38 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 29 درجه بالای صفر رسید که در روزهای آتی تا سه درجه کاهش می‌یابد.

۱۳۹۶/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...