نسخه چاپی

جلالی و پیكان در پی پنجمین برد متوالی

پیكانی ها در حالی میزبان گسترش فولاد هستند كه این تیم حالا با فیروز كریمی چهره جدیدی به خود گرفته و می خواهد شرایط جدیدی را در لیگ برتر تجربه كند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه: تیم های پیکان و گسترش فولاد در حالی اولین دیدار هفته نهم لیگ هفدهم را برگزار می کنند که دو تیم در شرایط متفاوتی پا به میدان می گذارند. مجید جلالی و شاگردانش در 4 بازی اخیر بی نظیر بوده اند و با کسب 12 امتیاز جهش فوق العاده ای در جدول داشته اند و حالا در رده چهارم ایستاده اند. مرتضی آقاخان با 4 گل بهترین گلزن پیکانی ها بوده که از این تعداد 2 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. شاگردان جلالی تا کنون، در 15 دقیقه های ابتدایی بازی ها آسیب پذیر نشان داده اند و در 8 بازی اخیر خود 5 گل در این بازه زمانی دریافت کرده اند. آنها به همان اندازه در 30 دقیقه های پایانی بازی ها خطرناک هستند به طوریکه از مجموع 10 گل زده خود 7 گل را در 30 دقیقه پایانی به ثمر رسانده اند.

پیکانی ها تاکنون 4 بار میزبان بوده اند و هنوز در خانه طعم شکست را نچشیده اند. این در حالی است که تیم مجید جلالی در نیمی از بازی هایش موفق به کلین شیت شده است. خودروسازان در تعطیلات لیگ، دیداری تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان برگزار کردند که موفق به برد 4 بر صفر شدند و اکنون با آمادگی کامل در تدارک صید 3 امتیاز دیدار خانگی خود هستند.

۱۳۹۶/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...