نسخه چاپی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با نما تشریح كرد؛

دوره آمریكا هم در حال تمام شدن است /روی سنگ قبر سربازان آمریكایی نام خلیج فارس نوشته شده است

عکس خبري -دوره آمريکا هم در حال تمام شدن است /روي سنگ قبر سربازان آمريکايي نام خليج فارس نوشته شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریكایی ها مثل اینكه فراموش كرده اند كه بر روی سنگ قبر سربازانشان محل كشته شدن آنها خلیج فارس نوشته شده است.

محمد رضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اظهارات ضد ایرانی ترامپ به خبرنگار نما گفت: ترامپ به عنوان یک رئیس حکومتی که ادعای بزرگی دارد،خلیج فارس را به نام جعلی خلیج عربی به زبان می آورد که من فقط به یک نکته اشاره می کنم،سران امریکا که نیروهای نظامی خود را به منطقه فرستاده بودند و در این منطقه کشته شدند بر روی سنگ قبر آنها محل کشته شدن خلیج فارس نوشته شده است،حالا اگر می خواهند تمام سنگ قبرها را عوض کنند و شناسنامه کشته شدگان را عوض نمایند آن بحث دیگری است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ از زمانی که رئیس جمهور آمریکا شد کاملا مشخص بود که نه جایگاه خودش در آمریکا را می داند و نه جایگاه آمریکا در جهان را و فقط با یک سری از ایده ها و شنیده هایی آمده است و این مسئولیت را بر عهده گرفته است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که قرن حاضر قرن پیروزی مظلومین بر مستکبرین است که سابقه شوروی سابق این را به خوبی نشان داد و نسخه قدرت آن روزها پیچیده شد،حالا هم برخی از رفتارهای آقای ترامپ این را نشان می دهد وتاریخ مجددا در مورد آمریکایی ها در حال به وقوع پیوستن است .
دوره آمریکا هم در حال تمام شدن است و امروز رئیس جمهور امریکا حرف هایی ر ابه میان می آورد که خیلی از متحدین آنها و در راس آن هم پیمانان اروپایی شان هم در حال محکوم کردن این اقدامات گستاخانه و خارج از عرف دیپلماتیک ترامپ هستند ، در واقع خود این اروپایی ها می باشند که در حال پیش بینی کردن هستند که آمریکا روز به روز منزوی خواهد شد.
باهنر با اشاره به سخنان تبلیغاتی ترامپ در قبل از ورود به کاخ سفید گفت: ما هنوز یادمان نرفته است که ترامپ عنوان می کرد که حکومت آمریکا القاعده و طالبان و داعش و خیلی از گروه های تروریستی را در منطقه به وجود آوردید و باعث و بانی آن را حکومت امریکا دانست، که در حال حاضر مستی قدرت باعث شده است تا خیلی از حرف های دیروز خود را فراموش کند وبه ایران اتهامات ناروا را داشته باشد.
من فکر می کنم که ترامپ از آن دست افرادی است که سه ماه آینده از حرف های امروز خود پشیمان می شود و فشار هایی که از جامعه جهانی به وی وارد خواهد شد مجبور به عقب نشینی از مواضع اش می شود که این موضوع خود هزینه های زیادی برای مردم آمریکا در بر دارد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: احساس می شود که ترامپ و مشاورینش هنوز جایگاه خود و کشورشان را به دست نیاورده اند و نمی دانند که وقتی یک تفاهم بین المللی اتفاق می افتد و قرار دادی میان ایران و اعضای 1+5 بسته می شود وآن به عنوان یک قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل در می آید و مصوبه سازمان ملل می گردد دیگر کسی حق ندارد یک جانبه آن را لغو کند،البته نا گفته نماند که اگر فردی دیوانه باشد می تواند این کار را انجام دهد که هزینه آن را باید تحمل کند که این هزینه را فقط ترامپ تحمل نخواهد کرد و به واقع آن رابه ملت خود امریکا تحمیل می گردد.
این چهره اصولگرا در پایان اظهار داشت:این خود باعث خواهد شد تا ترامپ در چند ماه آینده به مانند امروز مجبور شود که هزینه های که تحمیل شده است به مردم امریکا را بپردازد که این غیر قابل جبران است.

۱۳۹۶/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...