نسخه چاپی

حسینی كیا در گفتگوبا نما :

تاخیر 14 ماهه سازمان حمایت در معرفی شركت های متخلف/ حقوق مصرف كنندگان باید رعایت شود

عکس خبري -تاخير 14 ماهه سازمان حمايت در معرفي شرکت هاي متخلف/ حقوق مصرف کنندگان بايد رعايت شود

عضو كمیسیون صنایع و معادن در مجلس گفت : در واقع ما حقوق مصرف كنندگان را باید در نظر بگیریم و در اولویت قرار داشته باشد .گاهی در این موارد شاهد هستیم كه رعایت حقوق مصرف كننده صورت نمی گیرد .

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در گفتگو با نما با بیان اینکه سازمان حمایت با 14 ماه تاخیر اسامی شرکت های متخلف پیش فروش خودرو را معرفی کرده است ، گفت : در این شرایط واردکنندگان خودرو سودهای کلانی را نصیب خود می کنند و خریداران خودرو متحمل ضرر و زیان فراوانی می شوند.
وی در ادامه اظهار داشت : در واقع ما حقوق مصرف کنندگان را باید در نظر بگیریم و در اولویت قرار داشته باشد .گاهی در این موارد شاهد هستیم که رعایت حقوق مصرف کننده صورت نمی گیرد .
وی افزود : به نظر می رسد حق مصرف کننده ضایع می شود و جبران چنین خسارتی بسیار مشکل است چرا که مشتریان با هزار امید کالایی را از پیش تهیه می کنند که یکباره متحمل پرداخت سنگین نشوند اما از طرفی شاهد هستیم که ضرر زیادی کردند و پول بیشتری پرداختند .
وی با تاکید براینکه چاره اندیشی در این مساله بسیار ضروری و لازم است ، اذعان داشت : اگر راهکار مناسب برای رعایت حقوق مصرف کننده ارائه نشود ، تمامی این شرکت ها باید دینی را که به گردنشان است پرداخت کنند و قطعا در بازار خودرو دچار هرج و مرج خواهیم شد .
وی متذکر شد : مجلس شورای اسلامی باید آنچه را که مهم است پیگیری نماید و دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات ظرفیت هایی هستند که می توانند بر اساس تعهداتی که ان شرکت ها دارند تمهیدات لازم را انجام دهند و مردم را به حقوقشان برسانند .
حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با اشاره به کم کاری سازمان حمایت در معرفی شرکت های متخلف پیش فروش خودرو، بیان داشت : کمیسیون صنایع در مجلس به عنوان کمیسیون مرتبط با این موضوع می تواند از طریق وزارت صنعت این مسائل را پیگیری کند و آن اهرم نظارتی لازم را به عمل بیاورد .

۱۳۹۶/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...