نسخه چاپی

گزارش خبرنگار نما از فعالیت شبكه رادیویی اربعین؛

پوشش عظیم ترین پیاده روی جهان از كانال رادیو اربعین

پوشش عظيم ترين پياده روي جهان از كانال راديو اربعين

شبكه رادیو اربعین برای سومین سال متوالی پیاده روی عظیم و دهها میلیونی زائران حسینی را به مدت 21 روز پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرنگارنما؛ شبکه رادیو اربعین ب با حضور قائم مقام رئیس رسانه ملی، معاون صدای رسانه ملی، سفیر عراق و جمعی از مسؤولان کار خور را آغاز کرد.قرار است علاوه بر پوشش پیاده روی زائران حسینی ،آخرین اقدامات دستگاهها و نهادهای خدمت رسان هم توسط این شبکه رادیویی پوشش داده شود.
حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار نما گفت: امروز جهانی که رسانه ها این چنین نقش آفرین هستند،رسانه های غربی قیام و حرکت میلیونی جهان اسلام را در روز اربعین به شدت بایکوت خبری می کنند ،در سنوات گذشته نگاه کنید ما چقدر پوشش خبری این حرکت بزرگ و جریان ساز را داریم اما به راستی چرا آنها نمی خواهند که این واقعه به تصویر کشیده شود،چرا نمی خواهند که این حرکت خودش را در ابعاد که وجود دارد بیان کنند و آمار و ارقام را تا این حد پراکنده اعلام می کنند.
معاون رئیس سازمان صدا وسیما تصریح کرد:تردیدی نیست که آن ها از این حرکت به واسطه ترسی که از قیام امام حسین (ع) دارند دست به بایکوت خبری می زنند .
این یک واقعیت است که این حرکت یکباره تاریخ 1400 ساله اسلام را در یک روز به تصویر می کشد و قدرت ترویج و قدرت امکان حرکت بسیج عمومی شیعه و اسلام را به نمایش می گذارد،برای اینکه آنها از سکوت ،جهل و از به غفلت وادار کردن مردم بهره برده اند و لذا است که رادیو اربعین به سهم خودش این حرکت میلیونی را گزارش می کند و لحظه به لحظه به عنوان مرجع رسمی رخ دادها و رویداد این حادثه بزرگ و عظیم نقش آفرینی می کند.
انشاءالله که بتواند در مدیریت این قضیه و بسیج مومی نقش داشته باشد .
شهریار حیدری هم سخنگوی ستاد اربعین در خصوص افتتاح شبکه رادیو اربعین به خبرنگار نما گفت:شاید می توان عنوان کرد که این رادیو در واقع تنها رسانه ای است که اختصاصا بحث های اربعین را پیگیری می کند،هم تبیین اهداف اربعین و هم برنامه های اربعین آن را .
این مقام مسئول در ستاد اربعین اضافه کرد:بنابراین نقش رادیو اربعین در مدیریت برنامه های اربعین کاملا مشخص است،ما 13 کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین و 31 ستاد استانی در سراسر کشور داریم که حجم کارهای مربوطه به ستاد اربعین بسیار وسیع و گسترده است به همین خاطر ما کار را تخصصی کردیم و آن را در قالب های کمیته های مربوطه انجام می دهیم.
سخنگوی ستاد رابعین در پایان افزود:از این رو شبکه رادیو اربعین نیز می تواتد این اهداف را پیگیری کند که مهمتر از همه این ها بحث مدیریت برنامه های اربعین است که ما تقاضا داریم از زائران حسینی که عازم عراق می شوند حتما بخشی از توجات خود ر امعطوف به این رادیو کنند چرا که ما برنامه های اصلی خودمان ر ااز این طریق ابلاغ می کنیم.
گفتنی است زائران پیاده روی حسینی می توانند تا 21 صفر شنونده این شبکه باشند. این شبکه رادیویی روی موج اف‌ام ردیف 95و نیم مگاهرتز در ایران قابل دریافت است.

۱۳۹۶/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...