نسخه چاپی

پرسپولیس در اندیشه ترانسفر طارمی

فروش طارمی و پرداخت غرامت ریزه اسپور راهكار گرشاسبی برای تعامل با این تیم تركیه ای است.

به گزارش نما، وقتی فیفا رای خود را در مورد طارمی صادر کرد طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس مدعی شد پرداخت غرامت بر عهده مهاجم سرخپوشان است ولی این فقط یک ادعا برای فرار از زیر بار مسئولیت بود. در غرامت هایی که دو طرف ( بازیکن و باشگاه) به صورت تضامنی و مشترک محکوم می شوند این طلبکار است که تصمیم می گیرد بابت وصول طلب خود به هر یک از این دو یا هر دو آنها مراجعه کند.

این بدان معناست که ریزه اسپور می تواند بابت وصول غرامت ٧٨٩ هزار یورویی هم به پرسپولیس هم به طارمی مراجعه کند و پس از صدور رای قطعی CAS اگر آنها از پرداخت این مبلغ یا جلب رضایت باشگاه ترکیه ای سر باز بزنند مجازات های مضاعفی مانند ادامه محرومیت، جزای نقدی و یا کسر امتیاز را برای آنها به دنبال دارد.

شراکت پرسپولیس در این غرامت به طارمی ارتباطی ندارد زیرا فیفا به این باور رسیده که پرسپولیس نه تنها این بازیکن را برای جدایی از ریزه اسپور ترغیب و تحریک کرده و حتی بحث پول زیر میزی توسط اسپانسر (استیل آذین) هم در بین بوده ، بلکه برای پوشاندن این اقدام غیر قانونی، تاریخ قرارداد را هم به جای ٢٨ تیر ماه ٣١ خرداد قید کرده اند که مصداق بارز عدم صداقت است. مجموع این اشتباهات بارز مدیریتی ، پرسپولیس را هم در ردیف متهمان پرونده قرار داد.

حالا گرشاسبی تصمیم دارد طارمی را بفروشد تا با پول این ترانسفر پرونده غرامت را ببندد. او که می‌داند برای یک نیم فصل پیدا کردن تیمی که چنین پول سنگینی برای ترنسفر طارمی بپردازد کار ساده ای نیست می خواهد از طرف ترکیه‌ای تخفیف بگیرد.

برخلاف اخبار موجود طارمی در این شرایط و سال منتهی به جام جهانی، راضی به ریسک ترانسفر نیست و اگر تصمیم با خودش باشد دوست دارد در پایان فصل و بعد از جام جهانی تیم بعدی اش را انتخاب کند ولی غرامت ریزه اسپور شوخی بردار نیست و باید تن به این ریسک در شرایط فعلی بدهد.

حفظ طارمی برای پرسپولیسِ بی پولِ این روزها هزینه بالایی دارد و باید پول سنگینی به تیم ترکیه ای بپردازند که به این مبلغ باید رقم قرارداد خود طارمی هم اضافه شود. البته آمادگی بالای علیپور هم مدیران باشگاه را مجاب کرده تا قید طارمی و تمدید با او را بزنند و به دنبال حل و فصل مشکلات با ریزه اسپور از طریق ترانسفر طارمی باشد. تا هفته آینده رایزنی ها برای مذاکره در خصوص ترانسفر طارمی آغاز خواهد شد تا او با بالاترین رقم پیشنهادی پرسپولیس را ترک کند.

کنار رفتن ریزه اسپور از پرونده و جلب رضایت آنها ممکن است CAS را در رفع محرومیت از یک پنجره از دو پنجره مسدود نقل و انتقالات متقاعد نماید.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...