نسخه چاپی

چه كسی حامی «وحید شمسایی» است؟

افتخار ملی، كار ملی و ‌اتحاد ملی

عکس خبري -افتخار ملي، کار ملي و ‌اتحاد ملي

خاطرتان باشد «وحید شمسایی» چند سال پیش بعد از اختلاف با «حسین شمس» سرمربی وقت تیم ملی دیگر به تیم ایران دعوت نشد و تصمیم گرفت فعالیت خود را در عرصه باشگاهی ادامه بدهد. او هم اكنون سرمربی تیم تأسیسات دریایی است و با به خطر افتادن ركورد گلزنی‌اش توسط ستاره برزیلی تمایل دارد برگردد و این عنوان را برای ایران حفظ كند.

آرش بصی- 392 گل زده برای تیم ملی ایران و آقای گل جهان!

این عنوان پرطمطراقی است که «وحید شمسایی» را تبدیل به اسطوره فوتسال ایران و یکی از چهره‌های تاریخ ساز این رشته در جهان کرده است.

392 گل زده و عنوان آقای گل جهان عنوانی است که حتی «فالکائو»ی برزیلی را وسوسه کرده تا برگردد و آن را بشکند! افسانه فوتسال دنیا فقط 4 گل دیگر با «وحید شمسایی» فاصله دارد و همین موضوع باعث شده او به فکر بازگشت بیفتد!

فوتبالیستی که همین پارسال و در جام جهانی روی دستان ملی پوشان ایرانی برای همیشه خداحافظی کرد،‌اما حرف خود را پس گرفت.

حالا پس از بازگشت «فالکائو» به دنیای قهرمانی همه بسیج شده‌اند که در یک کار ملی «وحید شمسایی» را نیز برگردانند.

«فالکوئو»ی برزیلی تا کنون 388 گل به ثمر رسانده و حتی عنوان کرده که هدفش 400 گل ملی است! فدراسیون فوتبال برزیل هم تصمیم گرفت در این اتفاق ملی به «فالکائو» کمک کند.

بر این اساس «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال نیز شخصاً با «وحید شمسایی» تماس تلفنی گرفت و از او دعوت کرد که با حضور در چند بازی تدارکاتی تیم ملی تعداد گل‌هایش را بالا ببرد.

جالب آن که «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با این مسئله موافقت کرده و می‌گوید: «دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی یک مسئله ملی است که با ورود فدراسیون فوتبال به این موضوع قطعاً از طریق فدراسیون حال می‌شود و اصلاً ربطی به کادر فنی تیم ملی ندارد. آقای گل وحید در دنیا یک افتخار بزرگ برای ایران و آسیاست و هیچ کس دوست ندارد این افتخار از دست برود ما نیز از حفظ این رکورد استقبال می‌کنیم.»

خاطرتان باشد «وحید شمسایی» چند سال پیش بعد از اختلاف با «حسین شمس» سرمربی وقت تیم ملی دیگر به تیم ایران دعوت نشد و تصمیم گرفت فعالیت خود را در عرصه باشگاهی ادامه بدهد. او هم اکنون سرمربی تیم تأسیسات دریایی است و با به خطر افتادن رکورد گلزنی‌اش توسط ستاره برزیلی تمایل دارد برگردد و این عنوان را برای ایران حفظ کند.

فراموش نکنیم عنوان آقای گلی فوتبال دنیا نیز در دست «علی دایی» است و در کنار این چهره فراموش نشدنی «وحید شمسایی» نیز آقای گل فوتسال جهان محسوب می‌شود. بنابر این امیدواریم این کار ملی برای رسیدن به یک افتخار ملی و صد البته با یک وحدت ملی انجام شود تا رکورد «وحید» به نام ایران بماند.

۱۳۹۶/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...