نسخه چاپی

آیت‌الله علوی‌گرگانی: خط فكری مراجع تقلید با خط فكری رهبری یكی است

یكی از مراجع تقلید گفت: باید تابع رهبر معظم انقلاب باشیم، خط فكری مراجع عظام تقلید با خط فكری ایشان یكی است.

به گزارش نما، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه حضرت محمد (ص) با اشاره به راه هدایت انسان اظهار کرد: در آیات قرآن راه هدایت انسان در دنیا و آخرت آمده است، نباید اجازه بدهیم که به قرآن و مبانی اسلامی آسیبی برسد و باید مراقب این مبانی باشیم.

وی ادامه داد: ایران کشوری است که دشمنان زیادی دارد، نباید اجازه بدهیم که به جایگاه انقلاب اسلامی ایران ضربه‌ای وارد شود و باید همیشه بیدار و هوشیار باشیم، دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، ما باید همیشه حافظ انقلاب اسلامی ایران باشیم تا این انقلاب آسیبی از جانب دشمنان نبیند.

این مرجع تقلید افزود: باید تابع رهبر معظم انقلاب باشیم، خط فکری مراجع عظام تقلید با خط فکری ایشان یکی است، خدمت کردن به انقلاب اسلامی در راستای آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ثواب زیادی دارد، باید از آنچه امام زمان (عج) خواهان آن است، نگهداری کنیم و اجازه ندهیم که نظم و انضباط در جامعه از بین برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) در روزهای آخر حیات خود به مردم فرمود هر آنچه شما را از جهنم دور و به بهشت نزدیک می‌کند، بیان کردم، بر اساس آیات قرآن کریم خداوند حجت را بر مردم تمام کرده است.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...