نسخه چاپی

حقه عجیب روس ها در اصفهان!

در جریان وزن كشی رقابت های چهارمین دوره كشتی فرنگی باشگاه های جهان در اصفهان، كادر فنی روسیه قصد فریب ناظران وزن كشی را داشتند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح امروز پنج شنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان شهر اصفهان و به مدت ۲ روز آغاز شد.

این رقابت ها بر اساس قانون جدید وزن کشی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین اوزان جدید که به ۱۰ وزن افزایش پیدا کرده است، برگزار می شود.

هر چند اتحادیه جهانی کشتی با ارفاق ۲ کیلوگرم به کشتی گیران سعی کرده فشار چندانی به کشتی گیران وارد نشود اما با اینحال اتفاق جالبی در جریان مراسم وزن کشی روز نخست رخ داد.

زمانیکه الیاس ماگمدوف نفر دوم کشتی روسیه که قرار بود در وزن ۷۷ کیلوگرم برای روس ها به میدان برود، به روی باسکول وزن کشی رفت، یکی از اعضای کادر فنی روسیه که از ۴۰۰ گرم وزن بیشتر کشتی گیرشان آگاه بود، به باسکول نزدیک شد و به صورت پنهانی پای خود را به زیر باسکول برد و با فشار دادن به سمت بالا سعی کرد ناظران متوجه وزن اضافی کشتی گیرشان نشود، اما این اقدام غیراخلاقی وی با هوشیاری یکی از اعضای کادر فنی ایران و اطلاع وی به ناظران ناکام ماند تا این کشتی گیر روس از رقابت ها کنار گذاشته شود.

۱۳۹۶/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...