نسخه چاپی

دیدار دوستانه پرسپولیس - رئال مادرید

سرمربی پرسپولیس از احتمال دیدار دوستانه با رئال مادرید صحبت كرد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، صحبت از رویارویی پرسپولیس با رئال مادرید سوژه یک سال اخیر طرفداران این تیم بوده است و رویای قهرمانی در آسیا و حضور مقابل شاگردان زیدان در جام باشگاه‌های جهان به عنوان یک هدف در ذهن آنها شکل گرفته بود که شکست مقابل الهلال آنها را نقش بر آب کرد.

دیدار دو تیم رئال مادرید و الجزیره که شب گذشته برگزار شد بار دیگر این سوژه را سر زبان‌ها انداخت و البته حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان به عنوان میهمان در این مسابقه به نوعی پای پرسپولیسی‌ها را هم به این بازی گشود.

سرمربی سرخپوشان ارتباط خوبی با چند بازیکن رئال مادرید و مجموعه این باشگاه دارد و همین موضوع بحث دیدار تدارکاتی احتمالی میان دو تیم را شکل داده است.

برانکو در نشست خبری پیش از دیدار با بادران در این ارتباط اظهار داشت: برنامه رئال مادرید بسیار شلوغ است اما باید ببینیم در این باره چه می‌شود.

اگر چه تدارک دیدن چنین دیداری خیلی سخت و دور از تصور به نظر می‌رسد ولی انجام آن یک روز به‌یاد ماندنی و خاص در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس در سال‌های دور و پیش از انقلاب اسلامی حضور مقابل تیم‌هایی مثل منچستر یونایتد و چلسی را تجربه کرده بود و در سال‌های اخیر هم شاهد حضور این تیم مقابل تیم‌هایی از جمله بایرن مونیخ، لاتزیو و آث‌میلان بوده‌ایم و شاید جای یک دیدار مقابل رئال مادرید در کارنامه این تیم خالی باشد.

۱۳۹۶/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...