نسخه چاپی

پردرآمدترین بازیگر جهان ستاره‌دار شد

برای قدردانی از این بازیگر، ستاره‌ای در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود به نام دواین جانسون كه در عالم كشتی حرفه‌ای آمریكا با نام «راك» مشهور بود، نصب شده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،‌ دواین جانسون، ورزشکاری حرفه‌ای است که در چند سال اخیر پله‌های موفقیت را در عرصه بازیگری با شتابی بسیار بالا رفت و حتی عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود را از آن خود کرد.

حال برای قدردانی از این بازیگر، ستاره‌ای در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود به نام دواین جانسون که در عالم کشتی حرفه‌ای آمریکا با نام «راک» مشهور بود، نصب شده است.

جانسون که اکنون ۴۵ ساله است در مراسم ستاره‌دار شدن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود گفت:‌ «به تنهایی به موفقیت نمی‌رسید. این کار تنها شدنی نیست. برای رسیدن به موفقیت گروهی لازم است و اکنون لازم است که از چند تن از افرادی که بدون آن‌ها به موفقیت نمی‌رسیدم، تشکر کنم.»

او در ادامه به نقل‌قولی اشاره کرد که از ۱۵ سالگی سرلوحه کارش قرار داد: «خوب است که مهم باشیم اما مهم‌تر آن است که خوب باشیم.»

ستاره او کنار ستاره وینس مک‌ماهون و «کرمیت قورباغه»‌، ستاره سرشناس دنیای عروسک‌های جای گرفته است. جانسون هنگام دریافت ستاره از خانواده‌اش یاد و تقدیر کرد.

منبع: رویترز/ ۱۳ دسامبر

۱۳۹۶/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...