نسخه چاپی

واكنش پلیس به فیلم ضرب و شتم یك دستفروش

سخنگوی ناجا در واكنش به انتشار فیلم خبرساز ضرب و شتم یك دستفروش توسط ماموریان شهرداری و پلیس، از برخورد انتظامی با مامور خاطی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به فیلمی از برخورد نامناسب یک مامور پلیس و یکی از ماموران شهرداری با دستفروشی که در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است، اظهار کرد: پیش از این و مکرراً براساس تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده‌ایم که کارکنان پلیس می‌بایست رفتارشان را در حین انجام ماموریت‌های انتظام‌بخشی در جامعه متناسب با چارچوب دکترین و آموزه پلیس مهربان و مقتدر انجام دهند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: لذا با توجه به این مهم، هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتاً افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انتظامی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: بدیهی است سازمان‌هایی که برای انجام ماموریت خود از نیروی پلیس کمک می‌گیرند نیز نباید به گونه‌ای عمل کنند که آنها را در موقعیت‌های چالش‌ برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان شهروندان جامعه و همچنین دستفروشان عزیز باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم و قوانین و مقررات شهری را برای برخورداری از حقوق سایر شهروندان رعایت کنیم و قطعاً ساز و کارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان از سوی شهرداری فراهم می‌شود.

۱۳۹۶/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...