نسخه چاپی

مخفی كردن لیست خروج برای آرامش استقلال

سرمربی آلمانی استقلال تصمیم گرفته تا برای حفظ آرامش تیم لیست خروجی را فعلا منتشر نكند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، لیست خروج استقلال با توجه به ورود قطعی سه بازیکن جنجالی ترین اتفاق این تیم طی روزهای آینده خواهد بود. از ابتدای هفته گذشته روزهای مختلفی برای نهایی شدن این لیست اعلام شد؛ اما هر بار که این روزشمار به دقایق پایانی رسید، مدیران و مربیان استقلال تاریخ جدیدی را برای اعلام این لیست مشخص کردند تا با گذشت یک هفته همچنان این لیست نا مشخص باشد.

با وجود اینکه حضور بازیکنانی مانند حسن بیت سعید در این لیست قطعی به نظر می رسد و این بازیکن حتی در تمرینات گروهی آبی ها نیز شرکت نمی کند؛ اما وینفرد شفر هنوز اجازه جدایی و مذاکره برای آینده این بازیکن را صادر نکرده تا نشان دهد در فاصله اندک باقی مانده تا دیدار با ایران جوان بوشهر حفظ آرامش استقلال برای او مهم تر از نقل و انتقالات نیم فصل است.

سرمربی آلمانی استقلال حساب ویژه ای روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده و مسیر طولانی برای کسب یک جام معتبر در فوتبال ایران در پیش رو ندارد و به همین دلیل به هیچ وجه نمی خواهد تصمیمی اتخاذ کند که آرامش استقلال را در دیدار با تیم لیگ یکی را بر هم بزند.

به همین دلیل لیست خروجی استقلال که احتمالا نام 4 بازیکن در آن وجود خواهد داشت، همچنان در اختیار مدیرعامل و مسئولان استقلال قرار نگرفته است. سرمربی آلمانی استقلال در جلسه ظهر جمعه با رضا افتخاری باز هم لیست خود را تحویل مدیرعامل استقلال نداد و این موضوع را به آینده نزدیک موکول کرد.

این تصمیم شفر نشان می دهد که احتمالا لیست او گسترده تر از پیش بینی بسیاری از رسانه ها است و احتمالا باید شاهد آن باشیم تا یک یا دو سورپرایز در این لیست وجود داشته باشد.

۱۳۹۶/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...