نسخه چاپی

نقشی تازه از بازیگر ركورددار + عكس

عکس خبري -نقشي تازه از بازيگر ركورددار + عكس

پرویز پرستویی از آن دست بازیگرانی است كه هیچ وقت نمی توان حضورش را در آثار سینمایی نادیده گرفت و كارنامه و افتخارات وی ثابت می كند كه هر وقت پرستویی در اثری بازی كرده كیفیت آن چندین درجه افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از میزان، با نزدیک شدن به روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش بینی و گمانه زنی‌ها درخصوص حضور بازیگران مرد و زن و همچنین شانس آنها برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر افزایش می یابد.

همواره و در تمامی ادوار جشنواره فیلم فجر، جایزه و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد و زن هیجان انگیزترین و در عین حال جذاب ترین سیمرغ جشنواره بوده است.

غیبت بازیگران بزرگ، حضور و بازگشت برخی بازیگران، حضور بازیگران با چند اثر در جشنواره و همچنین احتمال دفاع از سیمرغ سال گذشته از جمله اخباری است که حوالی بازیگران سینمای ایران وجود داشته و با گرم شدن تنور جشنواره داغ تر می شود.

پرویز پرستویی از آن دست بازیگرانی است که هیچ وقت نمی توان حضورش را در آثار سینمایی نادیده گرفت و کارنامه و افتخارات وی ثابت می کند که هر وقت پرستویی در اثری بازی کرده کیفیت آن چندین درجه افزایش یافته است.

پرستویی در میان مردان سینمای ایران رکورددار است. وی تاکنون چهار با توانسته به سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برسد و جالب آنجاست که سه بار این چهار مرتبه را با کارگردانی "ابراهیم حاتمی کیا" تجربه کرده است. وی برای بازی در سه فیلم "آژانس شیشه ای"، "به نام پدر" و "بادیگارد" که کارگردانی هر سه را حاتمی کیا بر عهده داشته سیمرغ را به خانه برده است.

فیلم سینمایی "بید مجنون" ساخته مجید مجیدی دیگر کارگردان بزرگ ایرانی چهارمین سیمرغ پرویز پرستویی را برای وی به همراه داشته است و حال پرستویی امیدوار است تا بار دیگر جایزه اصلی بزرگترین رویداد سینمایی کشور را در دست بگیرد.

رکورددار کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال تاکنون حضورش در یک فیلم قطعی شده است تا شاید بتواند پنجمین جایزه را نیز به خانه ببرد.

پرستویی سال گذشته با فیلم "قاتل اهلی" در جشنواره فیلم فجر حاضر بود و با توجه به کلیت فیلم و ساختار بحث برانگیز آن نتوانست آن چنان موفقیتی را به دست آورد. البته پرستویی "خانه کاغذی" را نیز در برنامه داشت که به جشنواره سال گذشته نرسید.

وی امسال با "لس آنجلس-تهران" ساخته "تینا پاکروان" پا به عرصه گذاشته و با توجه گریم متفاوت خود در این فلم به احتمال فراوان باز هم پرویز پرستویی متفاوتی را به نمایش خواهد گذاشت. اتفاقی که چند سالی است که کمتر در این بازیگر بزرگ سینمای ایران دیده می شود.

۱۳۹۶/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...