نسخه چاپی

ممنوعیت تردد كامیون‌ها تا پایان هفته در تهران

رئیس مركز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به تاكید شهردار تهران به اجرای دستورالعمل‌های كمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: پیشنهاد ممنوعیت تردد كامیون‌ها تا پایان هفته در تهران از سوی شهرداری مطرح و در این كمیته مصوب شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صدرالدین علیپور با بیان اینکه در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیماتی براساس دستور العمل در شرایط آلودگی هوا وضع می‌شود، گفت: وظایف سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای همکاری در این شرایط مشخص شده است.

وی افزود: تعطیلی کارگاه‌های عمرانی در سطح مناطق، ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه و افزایش فعالیت مراکز معاینه فنی به شهرداری تهران و ... در حوزه شهرداری تهران بود که شهردار تهران تاکید ویژه‌ای برای اجرای این دستورالعمل‌ها داشته و دستورات مقتضی برای همکاری مناطق و معاونت‌ها در این زمینه ابلاغ شده است.

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری با بیان اینکه تهران در وضعیت وارونگی و انباشت آلاینده‌ها قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به سهم بالای کامیون‌ها در آلودگی هوای تهران، پیشنهاد محدودیت تردد کامیون‌ها در شهر نیز از سوی شهرداری تهران مطرح شد و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا روزانه در محل استانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمام تصمیمات این کمیته به استثناء تعطیلی مدارس که به صورت روزانه تصمیم گیری می‌شود تا پایان هفته به قوه خود باقی است.

علیبور خاطرنشان کرد: همچنین با دستور ویژه شهردار تهران از امروز گشت‌های ویژه شهرداری با هرگونه ایجاد آلودگی هوا در پایتخت از جمله لاستیک سوزی، فعالیت عمرانی و ... در سطح شهر برخورد می‌شود.

۱۳۹۶/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...