نسخه چاپی

دستگیری لیدر و محرك تجمعات اخیر در كرمان

استاندار كرمان از دستگیری تعدادی محدود در محركان تجمعات اخیر در كرمان كه در پشت صحنه برای شبكه‌های معاند نظام خوراك تهیه می‌كردند و یا لیدر و محرك آشوب‌های اخیر بوده‌اند، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در هفتمین مجمع عمومی توسعه کرمان که در تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از تمام گروه‌ها و احزاب سیاسی در توسعه استان، همگان را به اتحاد برای توسعه بیش از پیش استان دعوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه همگان با اتحاد و دست در دست هم کرمان را خواهیم ساخت، یادآور شد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس نفر به نفر، سینه به سینه در جمع مردم حضور یافتیم و آنان را توجیه کردیم و همین امر موجب جانفشانی مردم غیور ایران برای دفاع از کشورشان شد، باید با پیروی از اندیشه دفاع مقدس و مقام معظم رهبری موجبات توسعه استان کرمان را فراهم آوریم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شعار «ولایت و توسعه» امروز به شعار و باور همه مردم کرمان تبدیل شده و توانسته است توفیقات خوبی را در استان ایجاد کند، افزود: بیش از 400 میتینگ سیاسی در استان کرمان طی چهار سال گذشته بدون هیچ‌گونه نزاع و درگیری برگزار شده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در سطح کشور تصریح کرد: شورای تامین استان این موضوع را با تدبیر راهبری کرد و در نخستین تجمعات شخصا به اتفاق جمعی از اعضای شورای تامین استان در محل حاضر شده و با جوانان معترض چهره به چهره به گفت‌وگو پرداختیم.

رئیس شورای تامین استان کرمان از دستگیری تعداد محدودی در تجمعات اخیر که در پشت صحنه برای شبکه‌های معاند نظام خوراک تهیه می‌کردند و یا لیدر و محرک آشوب‌های اخیر بوده‌اند، خبر داد و تصریح کرد: با تدبیر صورت گرفته هیچ تخریب و خسارتی به اموال عمومی در کرمان گزارش نشده است.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...