نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

اعتراضات سازماندهی شده شرایط را برای سوء استفاده دشمنان خارجی فراهم می‌كند

عکس خبري - اعتراضات سازماندهي شده شرايط را براي سوء استفاده دشمنان خارجي فراهم مي‌کند

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رویكرد برخی از مسئولین در این قضایا به نظر رویكرد مناسبی نیست و همه ی این اعتراض ها بستری شد برای دشمنی كه آن طرف مرزها كمین كرده تا به مملكت عزیز ما آسیب برساند.

بهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما، با بیان اینکه اعتراضات اخیر در بستری شکل گرفته است که نشان از اعتراض به وضعیت اقتصادی دارد، گفت: تحرکاتی در گوشه و کنار کشور از ماه ها پیش رخ داد از جمله اینکه عده ای در مقابل مجلس و دستگاه های دولتی آمدند و به بعضی از مشکلات مانند موسسات مالی و صندوق ها اعتراض هایی را علنی کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: رویکرد برخی از مسئولین در این قضایا به نظر رویکرد مناسبی نیست و همه ی این اعتراض ها بستری شد برای دشمنی که آن طرف مرزها کمین کرده تا به مملکت عزیز ما آسیب برساند.
وی با اشاره به زمینه سازی دشمن در فضای مجازی از ماه ها پیش و بی خیالی مسئولان ما نسبت به این مساله، اذعان داشت: ایجاد زیرساخت با پیام رسان هایی که فرمان آنها تحت اختیار کشور نبود و از سوی دشمن هدایت میشد باعث شد در این برهه از تاریخ و اوضاع بد اقتصادی، عده ای از مردم به خیابان ها بیایند اما به نظر می رسد که باید اینها را دسته بندی کرد.
بیرانوند تصریح کرد: آنهایی که به وضعیت اقتصادی اعتراض دارند، قاعدتا درصدد هستند تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند اما در این میان عده ای هم هستند که به دنبال اغتشاش هستند و قصد دارند که اوضاع کشور را برهم بزنند که اکثرا تربیت شده ی دشمنان ما هستند.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حساب این افراد از سایر اعتراض کنندگان جدا است، بیان داشت: شاهد هستیم که در شهرهای مختلف این گونه افراد دست به تخریب اموال عمومی می زنند و یا با سلاح گرم از بین مردم قربانی می گیرند و کاملا مشخص است که این افراد معترض اقتصادی نیستند و به دنبال اصلاح چیزی نمی گردند.
وی افزود: آنهایی که به دنبال اصلاح وضعیت موجود هستند یقینا نیتی برای ضرر رساندن به اموال عمومی ندارند و عده ی محدودی که دست به اغتشاش می زنند خودشان نیز در جریان نیستند که چه اشتباهی بزرگی را مرتکب می شوند و توسط چه کسانی به بازی گرفته می شوند و قطعا زمانی که از این فضای احساسی خارج شوند ابراز ندامت و پشیمانی خواهند کرد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...