نسخه چاپی

انواری در گفتگو با نما:

بی توجهی مسئولان دولتی به وضع موجود باعث تشدید جریان های سو در كشور خواهد شد

عکس خبري -بي توجهي مسئولان دولتي به وضع موجود باعث تشديد جريان هاي سو در کشور خواهد شد

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بی توجهی مسئولین باعث تشدید جریان های سو در كشور خواهد بود اما بسیاری از مردم برای حفظ ارزش های نظام سكوت كرده اند و این وضعیت را تحمل می كنند در حالی كه وضعیت موجود به هیچ عنوان نمی تواند قابل قبول باشد.

حسین انواری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به آشوب های اخیر در کشور و حمایت همه جانبه غرب از این آشوب ها، گفت: عناصر سلطه گر و در راس آنها آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلیس و آلمان از اتفاقات اخیر در داخل ایران ذوق زده شده اند و این هیجان ناشی از تحرکات عده ای جوان بی هویت است که با آشوب در نقاط مختلف زمینه سو استفاده را برای دشمن فراهم کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه غرب برای این تحرکات برنامه ریزی های زیادی را انجام داده است، اظهار داشت: این اشتیاق از سوی غرب نشان دهنده ی آن است که سرنخ جریان سازی ها از کجاست و ما باید به اصل موضوع یعنی غفلت مسئولان بپردازیم.
وی افزود: به نظر می رسد با بروز چنین مشکلاتی مسئولان کشور در زمینه آگاه سازی نسل جوان بسیار دچار غفلت شدند و هیچ تسهیلاتی برای رفاه مردم وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مشکل اقتصادی مانع از شکل گیری اخلاق حسنه در جامعه خواهد شد، اذعان داشت: دغدغه های ناشی از مشکلات اقتصادی مانع از رشد و تعالی زندگی مردم خواهد شد و قطعا شرایطی را فراهم می کند که نظام اسلامی متحمل هزینه های فراوانی خواهد شد.
انواری با اشاره به اینکه در حال حاضر به جای صرف هزینه های بالا باید از راهکار پیشگیرانه استفاده نمود، تصریح کرد: متاسفانه مسئولان دولتی با وجود در اختیار داشتن کار و وظایف مشخص، از بار مسئولیت شانه خالی می کنند و خود را مقصر این وضعیت نمی دانند و به تعبیر مقام معظم رهبری گاهی به عنوان اپوزوسیون نظام نیز صحبت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم از وضع موجود بسیار ناراضی هستند، بیان داشت: بی توجهی مسئولین باعث تشدید جریان های سو در کشور خواهد بود اما بسیاری از مردم برای حفظ ارزش های نظام سکوت کرده اند و این وضعیت را تحمل می کنند در حالی که وضعیت موجود به هیچ عنوان نمی تواند قابل قبول باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید پاسخ مناسبی برای صبر مردم در برابر مشکلات داشته باشند و از فضای بی خیالی خارج شوند و تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.


۱۳۹۶/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...