نسخه چاپی

تكذیب مرگ محسن عادلی در بازداشتگاه

دستگیری و مرگ جوانی به نام «محسن عادلی» در بازداشتگاه دزفول درپی ناآرامی های اخیر دراین شهرستان تكذیب شد.

به گزارش نما، از چند روز گذشته تاکنون خبری در رسانه های معاند و خارجی مبنی بر دستگیری و کشته شدن جوانی به نام محسن عادلی (ساکن کوی مدرس دزفول) در بازداشتگاه پخش شد که با کمترین تحقیق می توان پی به کذب بودن این مطلب برد.

این رسانه ها با پخش تصاویری از این جوان و تشویش اذهان عمومی مدعی شده اند که این جوان در حوادث و اغتشاشات اخیر که در شهرستان دزفول نیز شاهد آن بودیم دستگیر و در زندان این شهرستان فوت کرده است این در حالی است که این جوان در جریان این ناآرامی ها توسط فرد یا افراد ناشناس از ناحیه سر به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود اما تلاش برای نجات جان وی به دلیل شدت مصدومیت، موثر واقع نشده و در بیمارستان فوت می کند.

در همین ارتباط فرمانداری دزفول به نقل از ارسلان جعفری شهنی سرپرست فرمانداری دزفول اعلام کرد: در حوادث اخیر هیچ فردی در شهرستان دزفول در هنگام بازداشت فوت نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: شهرستان دزفول در حوادث اخیر خیلی نا آرام نبوده و در حال حاضر نیز امنیت کامل در این شهرستان برقرار است.

امیر عیسی‌زاده معاون سیاسی فرمانداری دزفول نیز در این ارتباط گفت:‌ هیچ فردی در حوادث اخیر در بازداشتگاه‌های این شهرستان فوت نکرده است.

در این رابطه سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول نیز به خبرنگاران گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده فردی به نام محسن عادلی در ایام نا آرامی‌های اخیر در دزفول بازداشت نشده است.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...