نسخه چاپی

حریق گسترده در انبار كاغذ و كارتن

امیر رابعی فرمانده آتش نشانی اظهار كرد:با اعلام آتش سوزی انبار كاغذ و كارتن به سامانه 125،بلافاصله آتش نشانان به همراه تیم نجات 2 و دستگاه تنفسی به خیابان پیروزی، خیابان دهم فروردین، كوچه علیان كوچه دهقان شدند.

به گزارش نما، رابعی با بیان اینکه در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه تک واحدی مسکونی بود که زیر زمین آن انبار کاغذ و کارتن بود، گفت:در پی انتشار دود شدید ناشی از آتش سوزی، تعدادی از ساکنان دچار دودگرفتگی شده بودند که آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل حادثه و قطع برق و گاز ساختمان پس از تقسیم شدن به دو گروه وارد ساختمان شدند و همزمان با وارد شدن به طبقه منفی یک مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
آتش سوزی گسترده در انبار کاغذ و کارتن +عکس

وی خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای عملیات پس از تخلیه ساختمان و دسترسی به کانون آتش سوزی، شعله های آتش خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد وآتش نشانان پس از خارج کردن کارتن های نیمه سوخته و ایمن کردن ساختمان و تحویل محل به ساکنان، پس از حدود 5 ساعت تلاش به عملیات خود پایان داد.
آتش سوزی گسترده در انبار کاغذ و کارتن +عکس

لازم به ذکر است؛ در جریان این حادثه یک کارگر تبعه افغان که از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بود توسط آتش نشانان از محل خارج و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...