نسخه چاپی

توكلی بینا در گفتگو بانما:

مسئولانی كه حقوق نجومی می‌گیرند از وضع معیشت مردم خبر ندارند/ مردم اعتماد خود به دولت را از دست داده‌اند

عکس خبري -مسئولاني که حقوق نجومي مي‌گيرند از وضع معيشت مردم خبر ندارند/ مردم اعتماد خود به دولت را از دست داده‌اند

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ساده زیستی مسئولین و دولتمردان و فاصله نگرفتن شان از مردم ، آنان را قادر به درك رنج و سختی مردم كرده و انگیزه و عزم جدی برای رفع مشكلات بوجود می آورد.

ابوالفضل توکلی بینا عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تصمیمات و برنامه ریزی های دولت بدون پیش بینی دقیق از اوضاع وشرایط جامعه و وضع بد معیشتی مردم صورت گرفته و سبب نارضایتی مردم می شود.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه،عنوان نمود: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کند که به لحاظ اقتصادی رفاه نسبی زندگی مردم تامین شده و فقری در کشور وجود نداشته باشد.
وی با اذعان به اثر بخش بودن تحقق اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات اقتصادی،گفت: ما باید خودمان تولید کرده و تولید خود را مصرف کنیم نه اینکه با واردات بی رویه و قاچاق کالا بخصوص از مبادی رسمی،تولید داخل را نابود کرده و به بیکاری دامن بزنیم تا اگر هم اعتراض مردمی بوجود آمد استکبار سوار این موج شده و بهره برداری سیاسی کند.
توکلی بینا با ابراز تاسف از بحران اشتغال و ازدواج جوانان در کشور،خاطر نشان کرد: امروز خانواده های ایرانی درگیر بیکاری جوانان، تبعات وآسیب های اجتماعی ناشی از آن شده اند و با وضعیت نامساعد مالی خانواده ها، توان حمایت از جوانان بیکار برای ازدواج هم از بین رفته است.
وی با انتقاد از تصدی گری دولت،اظهار نمود: باید خصوصی سازی ها واقعی شده وانجام کارهای اقتصادی برای رفع بیکاری وحمایت از جوانان به مردم سپرده شود.
وی با اشاره به بی نتیجه ماندن پرونده حقوق های نجومی در دولت،خاطر نشان کرد: ساده زیستی مسئولین و دولتمردان و فاصله نگرفتن شان از مردم آنان را قادر به درک رنج و سختی مردم کرده و انگیزه و عزم جدی برای رفع مشکلات بوجود می آورد.
عضو حزب موتلفه اسلامی با ابراز اینکه دولت برای یکسان سازی حقوق ها باید انقلابی عمل کند، عنوان نمود: اکثریت مردم در این مملکت حقوق حداقلی وزارت کار می گیرند آن وقت در دولت حقوق های نجومی داده می شود و چطور می توان انتظار داشت مردمی که حداقل حقوق ها را در وزارت کار از 800 تا یک میلیون تومان می گبرند در برابر حقوق های بالایی که دولت به تعدادی از کارمندان خود در ادارات تا 30میلیون و بالاتر در برخی وزارتخانه ها می دهد سکوت کرده وهیچ نگویند ومعترض نباشند.
وی با اشاره به زیر سوال رفتن صداقت شخص رئیس جمهور و دولتمردان در بین مردم،افزود: مردم اعتماد وامید قبل را به دولتمردان ندارند باید به گونه ای سیاست گذاری کرد که مردم اثرات آن را ببینند، دولت باید دست از شعار و وعده دادن برداشته و با برنامه و اراده انقلابی در تکیه بر توانمندی داخلی به صورتی جدی اقدام به رفع مشکلات اقتصادی و بحران های موجود کشور نماید.

۱۳۹۶/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...