نسخه چاپی

قتل پایان تفریح 4 دوست با اسلحه كمری

فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری قاتلی كه به دلیل سهل انگاری در استفاده از سلاح غیر مجاز، دوستش را به قتل رسانده بود،خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ همت علی ترکارانی گفت: در پی اعلام وقوع قتل در یکی از محلات شهرستان خرمشهر، دستورات و راهکارهای اجرایی برای کشف جرم به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد مقتول به علت اصابت گلوله جان خود را از دست داده است. با شناسایی هویت مقتول مشخص شد وی به همراه سه نفر از دوستانش به قصد تفریح از خانه خارج شده است. با به دست امدن این سرنخ بلافاصله سه دوست مقتول شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ ترکارانی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد هر سه متهم به اتفاق مقتول در یک خودرو سواری در حال طی مسیر بوده اند که یکی از متهمان به هویت (م_ص) درحالی که یک قبضه سلاح کمری در دست داشته و در حال بازی کردن با اسلحه بوده به سمت مقتول تیراندازی می‌کند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهمان، مقتول را در محل حادثه رها کرده و سپس خودروی وی را در منطقه‌ای دیگر از حوالی شهرستان خرمشهر رها می‌کنند.

سرهنگ ترکارانی درخاتمه افزود: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...